Gjest Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Midt i et fantastisk etegilde, grmf. Usedvanlig strålende med birkebeinerskinke på, evt karridipp og skinke. Hva nå? Stikke en selleri i hekken?
Ikkelektuell Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Ja, det synes jeg du skal gjøre, uten at jeg helt vet hva du sikter til med 'svalbardpikk'.
KaMa Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Hva r svalbardpikk? Jo mer jeg prøver å tenke ut hva det kan være, jo mer ubehagelig blir fantasiene..
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Det er en ikke altfor avansert bekjents betegnelse på polarbrød...
KaMa Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Grmf. Er det noen logisk link, annet enn ordassosiasjoner? Litt skuffet.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Nei, det tror jeg neppe. Han var godt fornøyd med ordassosiasjonen, da.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Ta det som et hint - som i at du har stappet i deg for mye allerede. Jeg aner ikke hva polarbrød er, langt mindre under betegenelsen svalbardpikk. Lurer egentlig på hvordan en ekte svalbardpikk ser ut - siden du legger så trykk på å beskrive et slags brød som svalbardpikk. Ja, jeg skriver rotete osv, har bare så mye tanker å holde stor på. jeeh
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #8 Skrevet 9. mars 2008 Sug lut har bare oversatt polarbrød på sin egen direkteoversatt måte : polar = svalbard og brød= pikk hehehe .......veldig morsomt på en søndag formiddag ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå