Simba Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Var og skulle levere noen varer på en butikk (som holder på med og pusse opp/bygge ut. Jeg hadde 2 unger med og viste at jeg måtte bære den minste pluss en sekk som skulle byttes på 15 kg. Jeg kjører da nærmest hovedinngangen som vanlig, når jeg har med unger. Særlig i regn og må bæres. Resultatet var at jeg kjører på en firkantet betongklosse med jernstenger oppå (denne var ikke merkert) og veldig vanskelig å se. Jeg ble kjempesint og fikk snakket med han som eier butikken. Han aviste meg totalt og sa at de ikke hadde ansvar og jeg måtte se meg bedre for når jeg kjørte. Jeg sa at de burde iallefall merke de for andre. Men det ville han ikke, de kunne parkere lenger nede. Greit kanskje jeg burde sett bedre, men var ikke lett å se. Syns han var veldig arrogant. Resultatet ble at jeg kom i kassen og så måtte jeg snakke med ham igjen, plutselig begynner tårene å sprute, og jeg piler avgårde for det er mildt sagt flaut å stå der å grine. Måtte stå for meg selv slik at ingen så det. Han kom tilbake og hadde nok sett tårene (ikke så mye) men han var som et lam. Sa tusen takk og lukket opp døren. Hva synes dere om den oppførselen.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 dem nå vel merke steiner osv som står på parkerings plassene han hadde nok grunn til og bli som et lam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå