Gå til innhold

Andre gangs fødene +++. hvordan fødte dere i forhold til termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi planlegger nr.2 nå, vil ha 2 tette, fikk ei jente 19 okt, men vil beg prøvingen igjen nå til neste mens, som kommer rundt den 29 mars(har regelsmessig mens) da er termin ca 5.januar, men hva er odsen for å føde for tiden(vil ikke ha 2008;)

Med jenta vår hadde vi termin 16.okt men gikk over med rier til den 19 okt. Hvordan fødte dere med deres barn? bør kanskje vente på mens til før vi prøver så er vi sikkre;) brukte 9mnd sist, håper det går fortere nå;)

Takk for svar. .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine bar e født 6 dager over mens termin. Hvis jeg ser på UL termin er de født hhv 10 dager før og sju dager over..

Skrevet

Nr 2 kom 6 dager før termin..

Skrevet

1: På termin (igangsatt)

2: 3 dager før temrin

3: 2 dager over termin

Skrevet

Hvis det betyr mye for deg å ikke få i 2008, ville jeg ha drøyd en mens til...

Skrevet

Skal kanskje vente 2 mens til;) kjipt å få den 31.des kl.23.30 liksom, naboen til mamma hadde termin 9.januar hun fikk 31 des kl.09 om morgenen, noen blir irriterte når vi skriver slikt men jeg vil heller ha tidlig på året evt mot sommeren istede for sent på året;)

Skrevet

Nr 1:2 dager før termin

Nr 2:1.5 time etter termin

Nr 3:KS 4 dager over termin

Nr 4:4 dager over termin

Skrevet

vil jo helst hatt i 2009, men hadde det komt i des så hadde jeg jo ikke blitt sur;)hehe.

men kjenner det klør etter å beg igjen nå;) elsker å gå gravid å eøsker å være mor, kunne ikke tenkt meg noe annet;) *klirrer i eggstokkene*;)

Skrevet

Husk at terminen er termindatoen +/- 2uker!

Skrevet

førstemann kom på menstermin, 2 uker over UL-termin

andremann kom 6 dager etter menstermin, PÅ UL-termindagen :o)

Så begge mine har kommet på termin, en på min termin, og en på jordmoren sin :)

Skrevet

1. 5 dager før

2. 7 dager over

Skrevet

Nr 1 --> 3 dager over termin

Nr 2 --> 6 dager over termin

Skrevet

Førsetmann: en uke før termin

andremann: 3 dager over

Skrevet

Nr. en 12 dager over termin.

Nr. to, igangsatt to dager over termin, født 4 dager over.

Skrevet

Nr 1 kom to uker før termin

Nr 2 kom en dag før termin

Nr 3 ble igangsatt tre uker før termin, men hadde 2-3cm åpning og var helt moden, så de trodde den ville kommet i løpet av et par dager uansett...

Skrevet

1 - 3 uker før

2 - 1 uke før (igangsatt)

Skrevet

Takk for mange svar;) tror jeg venter 2 ganger jeg, sånn i tillfelle;) men ser ut som de fleste går over da;)

Skrevet

Junior som er førstefødte ble født 7 dager før termin, mens vesla kom på termindato. Jeg har vært heldig:-)

Jeg hadde nok ventet en måneds tid hadde jeg vært deg, hvis du absolut ikke vil ha i 2008.

Kjempemasse lykke til ;o)

Skrevet

Nr 1: 3 dager før ul termin

Nr 2: 10 dager før ul termin.

Hvis du vil få i 2009 ville jeg ha ventet.Vi brukte 8 mnd å bli gravid med nr 1 og 22 dager med nr 2.hehe.Ble rimelig paff da ja.

Er nok fordi det ikke var så lenge siden jeg gikk gravid og dermed blr jeg fortere gravid. Er jo mulig at det kan skje med dere også.Vi fikk en en sønn 17 desember.

Skrevet

Førstemann kom 6 dager før termin, andre kom 5 dager før.. :o)

Skrevet

Førstemann 4 dager over ul-termin, andremann på termin.

Skrevet

Nr 1. 5 dager før.

Nr 2. 5 dager over.

Skrevet

Nr 1 kom 6 dagar før ul terminen og 9 dagar etter mens terminen men på den dagen eg sa at han skulle komma nemlig på min fars bursdag ;)

Nr 2 kom 3 dagar før ul terminen og 1 dag etter mens terminen men nok ein gong når eg sa ho skulle komma ;) Det er også min oldefar sin bursdag, han hadde blitt 99år hvis han hadde levd;)

Me bruka over 2,5år på nr 1 og 7uker på nr 2.........

Eg vil ha ein unge til når eg er ferdig med studiene og får eg det som eg vil så blir den ungen født 8.mai ;) min bestemor sin bursdag, mangar ein olde generasjon på barna mine sin fødselsdag hehe ;)

Sida eg har fått det som eg vil på dei to andre så håpar eg klarer det ein gong til ;)

Lykke til med prøvinga

Skrevet

Takk for det;) ja får vell vente litt, håper det går litt raskere denne gangen,men nå er jo kroppen vandt til å gå gravid så da er det kanskje lettere;) men skal hvertfall vente 1 mnd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...