Imsdal 1976 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Du er enestående. Du er verd mer enn noen kan måle. Du kan noe som er spesielt for deg. Du har noe å gi andre. Du har gjort noe du kan være stolt av. Du har store ubrukte ressurser. Du duger til noe. Du kan godta andre. Du har evne til å forstå og lære av andre. Det er flere som er veldig glad i deg.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Fint forsøk, men funker ikke på meg for tida:(
Lilletrille med to jenter Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Så godt det er å tenke slik noen ganger.. Håper tulla mi vil vokse opp og vite dette, tenk det ansvaret vi som foreldre har for å bidra til barna skal kunne vokse opp med tro på seg selv og empati for andre.
~Maja Mor~ Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 2 ut av 10, duger det? Ha'kke helt dagen her....
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Enn å kunne tenke alt dette og faktisk tro på det ... det høres flott ut. Kan heldigvis hake av på noen, så jeg er vel ikke helt bortreist ;-)
Imsdal 1976 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2008 Vi har jo alle disse egenskapene! For å vise på meg selv da. Jeg er enestående for det er jo bare en av meg. Jeg er da verd like mye som alle andre mennesker. Jeg kan noe som er spesielt for meg,samme hva det måtte være. Jeg har noe å gi andre,som ønsket om at dere skal lese dette og tro på det. Jeg er stolt av å være mamma til 2 fantastisk barn. Jeg har ubrukte ressuser. Jeg duger til noe,er bla en så god mor jeg kan også gjør jeg mye husarbeid og lager mat til mannen min. Jeg godtar og respekterer andre mennesker. Jeg forstår andre og kan lære av andre. Og jeg vet at flere er glad i meg. Uansett så skal jeg lese dette for meg selv hver dag og jeg skal tro på det fordi jeg vet det er sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå