Bettybu Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 ....og så skal jeg levere Torkel på døra.. Pent pakket inn i bomull, blonder og rosa sløyfe på!!! For en dottete dottelott!!!
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Er ikke noe rart han blir sånn da.. Se på mamman hans som kaller han for lille Torkelgutten min!!
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 hehehe...ja større dott skal du lete leeenge etter, blir helt kvalm..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Hun blir nok aldri svigermor...... Hvis hun ikke gir slipp på han snart da.
lykken på jord Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Hehhe, vekka han mamman sin for å si han var sulten??? Eller så hørte jeg feil isted??
Sjefsmegga Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 hahaha..jeg tror det er rimelig KJØRT på den fronten for ham uansett!! For hvem vil ta på seg den fjotten der med det potensielle "svigermonsteret"??? Må være RIMELIG DESPERAT kvinnemenneske i hvertfall :-DDD Hun har defnitivt satt en spiker i kista for at gutten skal ha noen real sjans på noen nogen lunde normale jenter i hvertfall.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Mm. Mamma måtte stå opp og lage grøt til ham. Ha ha. Synes jeg ser den navlestrengen er der ennå ja
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Ja sant det.....Presentere det Svigermonsteret midt i beste sendetid er ikke noe sjekketriks )
~Maja Mor~ Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Helt utrolig, de to der. Alle reagerer på dem også, så det er jo ikke bare DIB jentene som har piggene ute her nei! Blir helt kvalm av dem!
go'matræva og lillegutt Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Det skal da nevnes til hans forsvar at han ikke bor hjemme hos mor lenger, men hos mormor. ;-)
Bettybu Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2008 Hehe... mormor har vel vært med på å "skape" mamma`n... Så hun er vel av samme ulla!! : )
~Maja Mor~ Skrevet 8. mars 2008 #13 Skrevet 8. mars 2008 Hehe, spørs om det hjalp hans sak :-) Kjenner du'n?
Gjest Vår08 Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 Fy! La Torkel ifred!! - ellers.... ...ellers sender han mamma på dere!
go'matræva og lillegutt Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 Hm, det var i grunnen ment ironisk, kanskje jeg ikke var så god på det? Nei, jeg kjenner han ikke, jeg kan ikke se for meg at vi hadde hatt så mye til felles..
dritgrei hei hei! Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 Jeg må le av at han faktisk har meldt seg på farmen sammen med mamman sin... går det an? jeg syns det er sprøtt og rart og til å fnise av, så det gjør jeg....
lille krapyl=) Skrevet 8. mars 2008 #17 Skrevet 8. mars 2008 Enig! Det er så tragisk at jeg ikke finner ord! Åsså den stemmen han har......... OMG!!!!!!!!! Noe så lite mandig......... Jeg vil ha Huuuuuuuuuuugoooo tilbake! Digger han!
Joda, jeg vet best! Skrevet 8. mars 2008 #18 Skrevet 8. mars 2008 Han meldte seg ikke på sammen med mamman sin. Det var han som skulle på intervju, mora var bare med til Oslo. Hun ble kalt inn til intervju sammen med han uten å ha søkt. Han bor hos mormora si fordi morfaren er død, så ikke mormora skulle være så mye alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå