Gå til innhold

Yo&LaPirilimbilimbilona.....;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å sende deg en pm men gikk ikke;) Vet ikke om du husker hvem jeg er men det er meg som maser sånn om sjalet mitt hihi;) (det blå fiiiine)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig husker eg deg:) skal sjekke om eg kansje har full inboks men eg tror ikke det egentlig....Kommer du på bæretreff snart? Det er vær fredag nå...var bare en gang det ikke var pga alternativmessen, men ellers så er det. Kl. halv 12 på augustins.

Skrevet

Fredager er litt dum dag for meg, kan u hvert fall ikke først kommenede fredag:( Er bar så dumt å ikke få til det dumme sjalet... har fått litt teken på mei taien men når jeg har han på ryggen er det ikke så lett å få den tvisten høyt nok opp. Fatter ikke hvordan folk får det til.... Armene mine er ikke laget for å knyte på ryggen;) hihi

Skrevet

Skjønner hva du mener....eg har superkorte armer, og får bare twisten under rompa på snuppa, men det funker....men liker sjal bedre for eg får det bedre til på ryggen. Eg kan jo vise deg på dibtreff også da.....skal heller ikke på bæretreffet førstkommende fredag nemlig....

Skrevet

Skal det være noe dib treff snart?? Får den under rumpen jeg og men syntes han får litt lite støtte i ryggen... Men tror nok sjal er litt bedre å bære i.. er veldig forøyd med mei taien ¨, men vil helst bruke sjalet... Når du knyter på ryggen har du en "kunte" forran på brystet da?? Også sjalet over skuldrene om du skjønner det er den eneste måten jeg har lært meg men får ikke den til er så vanskelig å spre sjalet..... igjen for korte armer..;) har du msn?

Skrevet

Eg bruker denne mest :

http://www.tettinntil.no/Instruksjoner_baeresjal_omsluttetrygg.htm

der er det forklart med knute på brystet. Eg synes det er mest komfortabelt, men det går ann å bare krysse og....Det er litt vanskelig å spre sjalet i begynnelsen, men det finnes en teknikk;) Du må bare øve og øve....Eg pleier å dra sjalet litt ut fra kroppen min, visst du skjønner, og deretter spre det, og så dra det inntil igjen. Ta tak nederst og øverst på sjalet, i bredden, og bare dra. Vanskelig å forklare ja.....

Skrevet

Hei!

Jeg har lyst å være med på bæretreff? Hva skjer der?

Skrevet

HAHA!! Sulle være et "!" etter bæretreff og ikke et "?".. begynner å bli litt trøtt;)

Skrevet

Der kan du prøve ulike bæretøy og snakke med andre som bærer:) Og snakke med andre folk generelt;) Og så kan du få hjelp visst du har et bæretøy du ikke får til. Visst du bor i bergen så kan du komme på treff kl. halv 12 på augustins (oppe på galleriet) hver fredag. Visst du bor en annen plass kan du sjekke tettinntil.no, forumet og under bæretreff. Noen ganger har vi hjemmetreff i bergen også så det lønner seg å sjekke tettinntil.no uannsett...

Alle er velkommen:)

Skrevet

Det er slik jeg prøver å få til på ryggen men er ikke lett... Får bare øve øve øve;) får fortsatt ikke sendt deg pm........

Skrevet

Nå har eg slettet litt:) Eg hadde visst 16 meldinger i innboksen av 15 mulige?!

Skrevet

Du har pm;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...