Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stod i kø......skulle inn på en konsert. Plutselig blir jeg kvalm, og begynner å kaldsvette. Alt rundt meg blir tåkete og stemmene rundt meg blir liksom "langt borte".

Skikkelig ekkelt. Fikk satt meg på huk, men hjalp ikke. Heldigvis fikk en venninne av meg dratt meg opp, og fått meg ut i frisk luft.

Aldri opplevd dette før, men er vel ganske vanlig når man er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en forferdelig følelse. Har opplevd noe lignende en gan - men det var dagen derpå etter en mer fuktig tur på byen med jentene.

Går bedre med deg nå håper jeg. Er du langt på vei?

Klem

Skrevet

Du burde sjekke blodtrykket ditt, er nok litt lavt. Det helt normalt og ikke farlig, men ufattelig ubehagelig. Slet veeldig med det med nr 2 og besvimte i hytt og gevær. Det værste er å stå i kø eller stå lenge forholdsvis stille. Kommer også lett når man reiser seg liit for raskt opp, men det kan jo hende noen å enhver da:)

Skrevet

Jeg holder på å svime av når jeg blir stående på bena over litt lengre tid. Blir kvalm, kaldsvetter og prikker foran øynene.

Skrevet

Sånn hadde jeg det når jeg gikk gravid med tuppa.

Var en gang jeg sto i matkø etter en lang tur på ikea, det var lørdag og helt sinnsykt med mennesker der, plutselig måtte jeg bare sette meg ned på gulvet, hele rommet gikk rundt. Da var jeg 7 mnd på veid a, men hadde slike episoder flere ganger i svangerskapet.

Kjempe ekkelt men helt ufarlig.

Skrevet

Er 11+4 i dag. Lavt blodtrykk og jernlagrene mine var på 7 for noen uker siden. Er nok en kombinasjon av det.

Helt fin i dag, og håper jeg slipper å oppleve det flere ganger:-)

Skrevet

Jeg holdt på sånn en stund, viste seg at det var pga jernmangel. Ta en prat med legen din du, og få målt litt blodprosenter og sånt! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...