Gjest Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 ... jeg er 23 år idag.... Men det virker bare så teit, så dumt, når pappa ligger på sykehuset, da han fikk slag i går.... Har bare stresset frem og tilbake det siste døgnet, med pappa, og Teodor som er syk.... Jeg er utslitt, og har så dårlig samvittighet, for pappa som er alene.... Står bare og griner mens jeg rydder opp etter middagen.... Skal ha familien på kaffe og kaker i morgen ettermiddag, men hele bursdagen er bare dum i år....
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 uff uff uff, sender deg mange gode trøste- og bursdagsklemmer snuppa! Masse god bedring til pappan din! dette skal nok gå så fint så. Er han ved bevissthet eller?
askepotte Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Jeg føler med deg. Tørk tårene, og gled deg til i morgen- da kan dere i hvert fall være sammen og støtte hverandre- så slipper du å være lei deg alene. Gratulerer med dagen- uansett- håper at det går bra med faren din. Du skal ikke ha dårlig samvittighet, for faren din ville helt sikkert forstå at du må være hos Teodor som er syk. Klem fra meg
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Joda, pappa er ved bevissthet, men det går veldig opp og ned... Han sover mye, og er sliten og trøtt. Men det er vel bra, at han hviler seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå