Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Kan jeg først ta mine 44 uker permisjon, så ta 2 mnd ferie, også pappa`n sine 6 uker..? Eller MÅ han ta sine uker RETT etter at jeg er ferdig med mine(altså, FØR jeg tar ferie)..?
Gemini77 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Du kan fint forlenge din del av permisjonen med ferien din før han tar sine uker. Det er bare å oppgi det på papirene til NAV. Der står det når du har tenkt til å ta ut ferien din. Men har dere bare 50 uker da? Det er vel enten 44 uker eller 54 uker, og det er medregnet 6 uker pappaperm.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Okei. Ang uker; neida, skrev bare feil jeg. Har totalt 44 uker, med 100% lønn...
Gemini77 Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Skjønner.. :-) Men uansett så er det bare å forlenge permisjonen med ferien din. Jeg gjorde det forrige gang og gjør det også denne gangen. De fleste gjør vel egentlig det..
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 Ok.. Lurte bare på om vi måtte benytte oss av tidskonto dersom vi skulle gjøre det slik... Men det må vi altså ikke. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå