Sjefsmegga Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er sikker på at Geir Ove blir storbonde..og han velger GARANTERT Torkil...og han igjen MÅ velge Eren som andre kjempe...mor og sønn er ikke akkurat skarpeste knivene i skuffen. :-DDD Surt at Hugo gikk ut, men han hadde ikkje sjangs i det hele tatt, men ga jaggu Eren en god kamp!! Det skal han ha...moralsk sett er han en vinner uansett!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Så på reklamen, hva som skjer neste gang, at Geir Ove blir storbonde. Håper også Torkel ryker neste uke.. Heia Hugo:-)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Håper virkelig Torkil eller ho ubrukelige mora hans ryker ut, takler ikke de to der altså...
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Ja, at Geir O blir storbonde var det jo liten tvil om da man så hva som skjer i neste episode.. Han som mottok brev fra mentor, fikk nøkkelen osv.. Meeeeeeen, er en hel haug med jenter igjen da.. Kanskje han må velge ut en jente neste gang? Uansett: Kjipt at Hugo gikk ut, finner ikke ord for å beskrive forholdet og oppførselen til Torkel og Mamman hans! *oppgitt*
En Prins + Prinsesse Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 ja, fy f'''' hvis ikke enten mor eller sønn ryker ut neste gang blir jeg skikkelig forbanna!!! de har INGENTING der å gjøre.....
Spanskeflua Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Det blir da usannsynlig dumt hvis Geir O velger Torkil... Torkil kommer til å velge mora som storbonde,og hun velger Geir O som førstekjempe. Da er det bare Eren å velge som 2.kjempe,og den kampoen taper Geir O!!!
Thunderstruck Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Ja,men det skjer hvis Torkel slår Eren i tvekampen da!!! Og det tviler jeg på!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Tenkte også han velger moren til storbonde, men kan også hende han velger Silje...
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Er jo ikke sikkert at moren til Torkel ville valgt en gutt da. Hun er sikkert keen på å få ut noen jenter. Og det er nok Silje også hvis hun blir valgt som storbonde.. Er jo ikke noe tvil om at Torkel velger en av de hvis han skulle få mulighet..
Sjefsmegga Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2008 jeg tror gutte blir "freda" når det er kun to igjen...og hvem andre kan han velge?? Han kan jo ikke sjanse på at dama ryker ut heller...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Har samme teori som deg Ugla.... Hadde vært gøy å se Eren og Torkil i brytekamp......... Da blir vel utsagnet til Hugo (om at han skulle knuse Torkil) bare barnemat i forhold.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå