#Aurora har tre gutter# Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 er i uke 33 nå og kjenner tja hva skal man si da..normalt med liv.Litt mindre enn tidliger.Men ikke slik at jeg blir bekymret.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 hei.. er nok normalt at man kjenner mindre bevegelse da, siden d er trangere og mindre plass for barnet der inne. bevegelsene er dessuten langsommere.
*tybber* Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Min har vært VELDIG aktiv siden dag 1 med spark. Han har sparka hele dagen stort sett, og halve natta. Men nå (er 35 fullgåtte i dag), har han begynt å roe seg litt. Sparker når jeg slapper av osv, og ikke såå mye på dagen som før. Roer seg ganske fort på kvelden også, før lå jeg i flere timer før jeg fikk sove, fordi han ordna så ille.
moir4. Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Er i uke 35 nå..Og jeg kjenner masse liv..Sliter med å sovne om kveldene:-) Synes babyen er veldig aktiv om dagen/kvelden..
mine små alver... Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 jeg er i uke 35 nå og kjenner mye liv men at det har blitt litt trangere,sparkene har blitt litt"rundere i kantene "liksom..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå