Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er så forbanna og irritert om dagen at jeg begynner lure på om de feiler meg noe...? Tenner for den minste ting! Flyr i taket hvis ungene prater litt for høyt/mye...Er drittlei samboer...har ikke hatt sex på noen mnd nå og har heller ikke lyst...Synes par rundt meg som viser kjærlighet til hverandre er kvalmt...Kort sagt: det meste irriterer meg-jeg synes jeg ser jævlig ut, prøver slanke meg litt, har vært flink i en uke-skulle kose meg litt i helgen og ser ut som en ballong etter 1 sjoko!! jeg banner for den minste ting, og synes alt er ganske bedritent om dagen...................................Hva kan jeg gjøre??? Jeg trenger virkelig noen gode råd!!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Jeg bruker ikke prevansjon, er heller ikke gravid...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Kanskje du bare er i samme båt som meg da; utilfreds med degselv, og når man ikke føler seg vel, skal det mye til for å føle seg vel i andres nærvær. Dessuten blir jeg irritabel av å være den uformelige potetsekken jeg er. Løsningen er selvfølgelig å gå ned i vekt, få en god hårklipp, svi av 5000 på nye klær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå