Gå til innhold

Jeg trenger hjelp!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så forbanna og irritert om dagen at jeg begynner lure på om de feiler meg noe...? Tenner for den minste ting! Flyr i taket hvis ungene prater litt for høyt/mye...Er drittlei samboer...har ikke hatt sex på noen mnd nå og har heller ikke lyst...Synes par rundt meg som viser kjærlighet til hverandre er kvalmt...Kort sagt: det meste irriterer meg-jeg synes jeg ser jævlig ut, prøver slanke meg litt, har vært flink i en uke-skulle kose meg litt i helgen og ser ut som en ballong etter 1 sjoko!! jeg banner for den minste ting, og synes alt er ganske bedritent om dagen...................................Hva kan jeg gjøre???

 

Jeg trenger virkelig noen gode råd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi... kutte ut hormonprevensjon kanskje?

Skrevet

Jeg bruker ikke prevansjon, er heller ikke gravid...

Skrevet

Kanskje du bare er i samme båt som meg da; utilfreds med degselv, og når man ikke føler seg vel, skal det mye til for å føle seg vel i andres nærvær. Dessuten blir jeg irritabel av å være den uformelige potetsekken jeg er. Løsningen er selvfølgelig å gå ned i vekt, få en god hårklipp, svi av 5000 på nye klær ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...