prekæs Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Kom det fram at en av deltagerene hadde skrevet ski vm sangen til vm i Oslo 82. "ja, den er det nok mange som husker" kommenterer mannen tørt. Det var da jeg sang sangen for han med korrekt melodi og alle vers. Er det unormalt og er det flere som husker den? Eller er det bare meg?
prekæs Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Ja...Jeg tåler det. Så mye på vm som høygravid med første og var med da brå brakk staven...
Tally Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Nei, jeg er ikke den rette til å kommentere noe som har med sport å gjøre. Visste ikke at det var en nm-sang engang...
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Vi är många, vi är hälften.. nei, det er vi ikke, men du er ikke aleine. Samme gjelder all norsktopp fra 76-81.
prekæs Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2008 Husker du den også? Gullfebern herjer, alle er smittet, pressen går snart i stå, tiden er inne, Norge skal vinne heder og ære nå....
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Var i Kollen for første gang i mitt liv. Og hadde ikke helt gjennomskua haipen ennå - at det er samme haip på alle mesterskap, med vm-studio og alt. Men den jævla elgen var ei blemme ... vil gi oss svar på det...
Darth Vader Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 VM i Oslo, i to-og-åtti... Jepp. Husker den jeg også.
prekæs Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har elgen. Dvs sønnen har. Han eldste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå