Tally Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Litt flaut, men jeg oppdaget her om dagen at Enja synger "sail away, sail away, sail away" og ikke "save a whale". Men det er ikke bare "ikke-engelskspråklige" som kan ha problemer med å høre teksten. Hørte på BBC hvor de hadde et program à la Irma 1000's "Det var ikke det de sang". En innringer sa at han i alle år hadde trodd at Cutting Crew sang: "Oh I, I just died in your arms tonight It must've been some kind of cheese" når teksten går slik: Oh I, I just died in your arms tonight It must've been some kind of kiss Han hadde lurt litt på det der med osten, ja :-D
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Irma 1000, knepp opp blusen La din bleke byste får sol Så¨kan du gå ut for å flirte, ahaha flirte, Irma tu-sen.
Tally Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Irma 1000.... Ikke akkurat hudfargede knesstrømper!! Jeg likte hun som ble en prinsesse...
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Og så legeføljetongen, hva het de igjen? Må finne fram cd'n min. Men det som er mest kaffe-ut-av-nesa-morsomt er Au! Au! Jeg sitter fast med hodet! Hva skulle du med hodet nedi der, da? Det lukta så godt! Hva har du lært av dette da? At jeg ikke skal stikke hodet ned der det lukter godt! Skal du stikke hodet ned noe annet sted, da? NEI! Neivel.
Tally Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 Bård Spanielsen (?) fra Bagatellavsnittet Korttidsminneforeningen (husker ikke om jeg meldte meg inn der...) Hva mer, tro? Kanskje jeg har cd'en her en plass, tenke tenke
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Hver dag tok de på seg feil klær, og hele dagen ble et helvete.
Tally Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2008 Hver dag tok de på seg feil klær, og resten av dagen ble et helvete. Pirke pirke. Sikker på at jeg har rett ;-)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Takk ... æh.-..skarru-æh... ha..æh.- Hilsen Jimmy Henriksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå