Gå til innhold

Noen som ser Farmen;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå føler jeg Hugo ryker. . stakkar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok redd for at Hugo ryker nå, ja....

Skrevet

Jeg tror også Hugo ryker...Hurra!!! =)

Skrevet

Uff jeg føler det jeg å. Vil at han skal vinne med når han nye er norges mester i bryting så tviler jeg på at hugo har så mye sjans ja..

Skrevet

Håper Hugo vinner, ville jo være det mest rettferdige det.

Synes forøvrig det var ganske pysete av han Eren å velge bryting, siden han har vært norgesmester.

Skrevet

Ja han ryker nok dessverre,,,, Eren er norgesmester + han har ikke vært på farmen mer enn en uke...

Skrevet

æsj, så dumt... hugo skulle jo vinne hele greia...

Skrevet

fy faen for en feig jævel av en stygg satan...

Skrevet

fy faen...så jææævla urettferdig..

Skrevet

Fyttegrisen så feigt å velge bryting når man har vært NM mester...

Kjempetrist at Hugo er ute!!!!

Få ut mammagutten Torkel, blir så flau av å se ham smyge seg bak rompa på mammaen sin!!!!!

Skrevet

Geir Ove blir nok storbonde nå og da håper jeg han er smart nok til å ta Torkel til 1 kjempe!!! Blir såå oppgitt av å se han ass!! Værre mammagutt har jeg aldri sett før.

Skrevet

ja han blir nok storbonde nå;) få torkel ut, lo godt nå han vekket moren for å lage frokost;)haha. egentligt så var det bra tenkt av eren å velge bryting, for det er ett spill, men synes det er teit at det komme andre inn midt i spillet, siden de andre har slitt fra beg av.

men fra starten av så burde de tatt de svakeste ut først, for de strerkeste går ut først og de som nesten ikke har gjort en dritt kommer nok til å vinne farmen som ikke fortjener det. .

Skrevet

Jaaaaa, hahaha, Hugo måtte ut! Jippi! :D

(Og neste gang ryker Torkel, så dette blir bare bedre og bedre! )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...