Mamma til snart 3 <3 Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Uff jeg føler det jeg å. Vil at han skal vinne med når han nye er norges mester i bryting så tviler jeg på at hugo har så mye sjans ja..
Sjokoladebananer Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Håper Hugo vinner, ville jo være det mest rettferdige det. Synes forøvrig det var ganske pysete av han Eren å velge bryting, siden han har vært norgesmester.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Ja han ryker nok dessverre,,,, Eren er norgesmester + han har ikke vært på farmen mer enn en uke...
lenej :o) Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 æsj, så dumt... hugo skulle jo vinne hele greia...
☆Anonymia☆ Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 fy faen for en feig jævel av en stygg satan...
Papira Mou Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Fyttegrisen så feigt å velge bryting når man har vært NM mester... Kjempetrist at Hugo er ute!!!! Få ut mammagutten Torkel, blir så flau av å se ham smyge seg bak rompa på mammaen sin!!!!!
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 Geir Ove blir nok storbonde nå og da håper jeg han er smart nok til å ta Torkel til 1 kjempe!!! Blir såå oppgitt av å se han ass!! Værre mammagutt har jeg aldri sett før.
Mamma til snart 4 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2008 ja han blir nok storbonde nå få torkel ut, lo godt nå han vekket moren for å lage frokost;)haha. egentligt så var det bra tenkt av eren å velge bryting, for det er ett spill, men synes det er teit at det komme andre inn midt i spillet, siden de andre har slitt fra beg av. men fra starten av så burde de tatt de svakeste ut først, for de strerkeste går ut først og de som nesten ikke har gjort en dritt kommer nok til å vinne farmen som ikke fortjener det. .
Økologisk_knekkebrød Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 Jaaaaa, hahaha, Hugo måtte ut! Jippi! (Og neste gang ryker Torkel, så dette blir bare bedre og bedre! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå