grå :) Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 kan ikke noen finne på noen gode rasjonelle forklaringer på et par-tre fenomener for meg. er hjemme alene med barna og bikkja har sovna... : 1. sigarettlukt. ingen av oss røyker. heller ingen vi har hatt besøk av. 2. ytterdøra lukkes selv om den aldri har vært åpnet ( hører den stenges) 3. føler til tider at jeg blir iakttatt. vært ofte nå den siste tida.
mayaya Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 djizez, det er jo nesten som hos selfangerkjerringa, det! selfie, se her, kan du ikke svare grå, da?
lenej :o) Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 hmm.. har du nære naboer? noen ganger, når det er landvind, så kommer røyklukta derfra over til oss, å inn gjennom ventilene våre på vinduene. skikkelig ekkelt, da ingen av oss heller røyker..
grå :) Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 har ikke sååå nære naboer. litt sånn vanlig landlig bebyggelse. bor i tettstedets sentrum. tror ingen av de nærmeste naboene røyker, men er ikke sikekr. omgås ikke så mye med dem. voksne folk.˙ har hatt litt opplevelser i dette huset og kommer fra en familie der vi av og til merker litt ekstra. likevel er det alltid litt ekkelt da jeg kommer inn i en sånn periode. kan gå år mellom hver gang, mens andre ganger kan det være kortere tid mellom.
lenej :o) Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 oj.. ja, da så.. får noen ganger besøk jeg og, men er mest av folk jeg kjenner da. så det blir ikke skummelt, det er bare koselig da prøve å overse...
Mrs. X Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Åh herlighet der hadde ikke jeg blitt lenge alene, men så er jeg en pyse og da!
emmi mi Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Hvis du synes det er palgsomt så ville jeg latt en "rense"huset ditt og se om det er noen åndelig aktivitet der. Noen er mere motagelig for åndeverden og at det kommer og går litt hos deg er også vanlig når man ikke har utviklet evnene helt. Om du er redd i kveld så si litt strengt ut i rommet at du vil være i fred og at de må gå:-) Bruker å bli stille da....
~Maja Mor~ Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 DIB ghostbusters kommer! Er dere klare alle sammen? Kine er du med?
Zyan Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 syntes det er så spennende jeg! en av de neste dagene får jeg besøk selv, en som er synsk skal sjekke litt rundt her... gleder meg! kanskje får jeg svar på endel spm da.
selfangerkjerringa Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 mayaya har rett, minner veldig om det vi merker hjemme hos oss. Hvordan går det, grå? Fortsatt noen i huset?
Morcheeba Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 Eller: Gubben / ungene smugrøyker (Sniker seg ut døra / står og sniktitter inn vinduet for å sjekke a de kke blir oppdaget..)
mamma til tre søte små:o) Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 Akkuratt sånn har vi det hos oss også, bare at det er kjellerstuedøra som går igjen og ikke ytterdøra. hmmm
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 *Grøss*...får alltid litt frysninger når jeg leser slike innlegger...he he.
selfangerkjerringa Skrevet 10. mars 2008 #15 Skrevet 10. mars 2008 hehe... ikke akkurat en mulig løsning her i huset Og det er for langt til nærmeste røykende nabo til at det skal ha innvirkning på rommet vi merker lukta i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå