Gjest Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Ikke etter at man finner ut at det stort sett er Freuds tolkning av alt.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Nei, det var unødvendig svakt av meg. Men det er faktisk interessant å lese for eks gamle Siggens lesning av Hamlet når man er ny og fersk og ikke har gjort mye annet enn å lese boka og synse mesteparten av sitt liv - det er interessant å presentere for studenter/elever tolkninger som TAR AV litt, som provokasjon og utgangspukt.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Ahhh...*mimrer* Det var en herlig tid, verden lå for ens føtter og hovmod sto på ingen måte for fall:-) Hvor, i korridorenes løp, forsvant denne gnisten? *sukk*
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Og likevel prøver de å påstå at det er glimrende å bli eldre.
Darth Vader Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Jeg er i grunn lettet over at jeg ikke kjenner til Freuds tolkning av Hamlet...
prebs Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Nei, min gode Darth Vader, jeg tviler på at kunnskapen om Freuds tolkning hadde lagt en alen til din vekst som menneske, gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå