Gå til innhold

Når kompisene til deres menn ringer,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar de den der og da eller går de ut og tar den?

 

Det er kun telefonene gjennom jobben sambo tar de inne, men når kompisene ringer eller andre ringer i fritiden så går han alltid ut å tar den.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter her i sofaen... (om det var det du mente?!)

Skrevet

Vi tar begge telefonen inne, why not, liksom.. hehe

 

Men det hender jeg går og setter meg et annet sted om det er en lang samtale da, for ikke å fortsyrre :)

Skrevet

han prater nå her uansett hvem som ringer da. om det er no seriøs tlf, så går han på vaskerommet å prater, for å ikek begynne å le.

 

om eg tar tlf, når kompisene hans ringer, så skravler vi så lenge, å legger på etterpå, så de har glemt de ringte for å prate med han, å ikke meg. så da må de ringe tilbake...

Skrevet

Går ikke ut nei, men er det mye støy her i stua så går han kanskje på kjøkkenet. :o)

Skrevet

Røyker han kanskje, og vil kose seg med røyk mens han prater på telefonen?

Skrevet

Han tar de alltid her han sitter, men er det en lang skravlesamtale og jeg f.eks ser på tv, går han og setter seg på kjøkkenet for å ikke forstyrre så mye. Men det er likevel ikke lenger unna enn at jeg hører hvert ord da....

Skrevet

Tar den inne, men uansett hvem som ringer så spretter han opp og traver rundt i stort tempo til samtalen er over.

Skrevet

han begynner å vandre rundt på kjøkkenet eller går ut på verandaen uansett hvem som ringer. merkelig egentlig. men så er lillemann litt høylytt så sånn sett forstår jeg det :)

Skrevet

Han har ikke noe problem med å ta den foran meg, men han røyker så det hender han går ut og tar seg en røyk mens han prater. Gjorde jeg ofte også når jeg røyka.

Skrevet

Tar den inne ...

Dvs sitter vi i sofaen så svarer han og snakker der ... med mindre jeg følger med på noe på tv eller leser, da får jeg konsentrere meg i fred ;-)

Skrevet

Han røyker ja, men det er skjelden han røyker når han snakker med de.

 

Lurer nesten på om det er noe jeg ikke bør høre de snakker om.

Men jeg må legge til at vi ikke har verdens beste forhold da.

 

 

Skrevet

han går aldri ut, noe jeg enkelte ganger kunne ønske han gjorde!

Kjipt når noen ringer midt i en film liksom, må nesten true med å legge meg noen ganger. Jabber som ei kjerring!

Skrevet

Han tar den så jeg hører det men ender som regel med å gå et annet sted.

Men det gjør jeg også for å ikke bli forstyrret av mann eller barn.

Skrevet

Han er stort sett i samme rom ja, hvis ikke det er forstyrrende støy i det rommet.

Skrevet

Han går ut hver eneste gang. På terassen for å røyke.

Når jeg var gravid blei jeg så irritert.. for jeg ville også høre hva han snakket om (jeg slutta å røyka med en gang jeg blei gravid).. nå har jeg begynt å røyke igjen da.. så nå kan jeg følge etter han:) heheh neida.. men blir litt nysgjerrig hvis han snakker med mammaen sin osv.. lurer på hva de snakker om og sånt:) Han snakker masse i tlf da.. får sikkert 5 tlf til dagen...

Skrevet

han tar den i samme rom som meg, til jeg må be han gå ut fordi han snakker så høyt :P

Skrevet

Vi går begge ut av rommet når vi får en tlf :) for å ikke forstyrre det den andre driver med..

Skrevet

Gubben har mark tror jeg, for uansett hvem som ringer så trasker han rundt i hele huset og gjerne en tur ut for å røyke. Blir nesten småstressa av han, må da være mulig å sitte i ro mens man snakker. Også trasker lilletuppa i hælene på ham, hun vil jo også snakke...

Skrevet

Går ut av rommet. Hensynsfullt det. Travelt når en prater på telefon når resten av familien ikke kan delta. Går ikke ut når det bare er vi to og jeg driver med noe som ikke kan forstyrres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...