Gå til innhold

Farmen!!

Mamma mø har snart 2 ♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem håper dere vinner tvekampen?

Heia Hugoo:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia Hugo her og:)

Skrevet

Nå ser jeg svært lite på TV, men har fått med meg noen Farmen-episoder. Må si jeg har forandret mening om Hugo etter hvert. Han virket ikke særlig hyggelig første gang jeg så ham, men nå heier jeg på ham.

Heia Hugo.

Skrevet

Heia Eren!!!

Skrevet

spørs om hugo vinner..

han skal opp mot norgesmester i bryting i bryting..

feigt egentlig..

heia hugo!!

Skrevet

søøøren!

Skrevet

Syns det er skikkelig teit av TV2 å ha med en profesjonell bryter! Hugo var jo sjanseløs!

Skrevet

Yes!!! :)

Skrevet

Ja, håper viiirkli bare torkel rykert fortere en bare fy nå!!!!

Skrevet

Johopo!!!!!

Så bra at den ufordragelige Hugo måtte forlate Farmen!!!:)

Så jo på klippene at det var Geir-Ove som blir valgt til storbonde. Ikke noen bombe det da kanskje...

Hvem tror dere han kommer til å velge som 1. kjempe da?

Jeg tror han kommer til å velge Eren, for da kan Torkild (kanskje) slå han i kunnskap, og Torkild er en mye svakere konkurent for G-O enn Eren.

Ja dette er min teori.... Hva tror dere?

Kunne gjerne sett mer med? Jeg tror G-O.

Skrevet

Synes det kan bli jente-kamp neste gang! men det er vel tvilsomt siden Geiro blir storbonde .. Da kan det jo hende at Ann Krisin ryker, og det vil han vel ikke : p

Skrevet

Håper han velger Torkell som første kjempe!! hahahah så se den ekle guten bli knust i bryting!

hehe... jeg kan gladli levere han på døren hos ho unni :P

Skrevet

Nå må vi vel ha en jentekamp eller? Er sikkert greit å få ut f eks Katharina eller kanskje Unni?

Men egentlig vil jeg ha ut Torkel, stakkar....hadde aldri tatt med meg mora mi inn der. Men så er jeg litt mindre avhengig av mora mi enn det ser ut som Torkel er.... "Mor, kan du stå opp og lage frokost til meg?"

Snakk om å være bortskjemt!!!

Skrevet

Tror ikke de blir jentekamp pga ann kristin:p Satser på Torkel som 1.kjempe!!

Skrevet

Geir Ove som blir storbonde nå ja, og han velger helt sikekrt Torkild som 1. kjempe, og da ryker han ut. HAHAHAHA!!!!!!

Vil ha ut drittongen nå ja!

Skrevet

Ja ut me ekle pinglegutten!! Snakk om mammadalt.. virker jo som d bare er ho blonde jenta (huske ikke ka ho het) og geir ove som har vettet i behold dær inne..

det var jo innlysende for alle og enhver at de "oh så grusome trusslene" Hugo kom med ikke var annet enn snakk..

Skrevet

Han er jo en feig liten sjel!! uff blir dårlig av han og moren...

hadde hugo vert like feig så hadde han valgt torkel eller geir ove sist uke.. da hadde jo han blitt en av de siste som var igjen...

men han valgte den irriterende katarina for fellesskapets skyld..

men torkell styggen jaja uff uff blir kvalm av han

Skrevet

Mener det samme som marsbaby jeg............

Resultatet var jo gitt allerede da Eren ble valgt som andrekjempe. En profesjonell bryter velger f.eks ikke saging, når der er en brytegren...

Stakkars Hugo...var helt sjanseløs...

Skikkelig teit!!!!

Bryting burde vært tatt bort siden Eren er bryter......men men

Nå må ihvertfall suttegutten Torkil eller den overbeskyttende moren UT!!!!

:)

Skrevet

Bryting har jo vært en tvekamp omtrent siden de startet farmen. Så jeg synes IKKE de burde forandre reglene selv om en exbryter er med. Det vil jo si det samme som om det er en snekker med så skal de ikke sage???

Og dessuten så var det jo ikke skikkelig bryting de drev med.. Men en versjon av sumo, men med litt andre regler... Eller er ingen her sportsintrereserte og gamle nok til å huske Jon Rønningens OL gull? hihi (var ikke ment som en fornærmelse så ikke ta det ille opp! Bare som en dårlig spøk..)

Synes Eren virket som en kjempe kar inne på farmen den uka han har vært der jeg! I motsetning til Hugo...

Klem til dere alle.

Skrevet

Teit at TV2 hadde med en profesjonell bryter? Hallo..!?! Hva med Silje da? Ift kunnskap mener jeg... Hun er jo utdannet vetrinær! Nei, ærlig talt! Og i så fall kunne aldri i verden jeg ha blitt med på farmen, for jeg har gått på landbruksskole. Jeg synes det er bra at Hugo ikke vant jeg. Makan til selvgod type skal man lete lenge etter..! "Tannhjulet som får maskineriet til å gå rundt", "Kan slå Eren i hvilken som helst gren".. Mannen tror/trodde jo at han er/var uovervinnelig. Og selv om han ble slått ut av farmen så "har han jo vunnet allikevel". Tulling er han!

Heia Silje!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...