Gjest Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Hadde du brukt våtserviett eller utedress fra cubus?
Anne-B. Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Utedress fra Cubus. Det har vi forsåvidt fra før, og er fornøyd med det.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 våtserviett. Ungen får ikke annet enn Reima Tec.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Har ikke utedress fra Cubus, og har aldri hatt det, og bruker våtservietter fra tid til annen, så da må svaret bli våtservietter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå