Gjest Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Hadde du sprinta naken gjennom Karl Johan eller sett på at morra di sprang naken gjennom Karl Johan?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Definitivt sett på at mora mi sprang naken. Aldri i verden om jeg hadde gjort det selv, i hvert fall...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Jeg husker det var en sak om en kar en gang for noen år siden som hadde syklet naken nedover Karl Johan på en sykkel som han hadde tatt av setet på. Han hadde tredd seg ned på stangen.
Darth Vader Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Hadde heia på mora mi mens hun sprang, heheh.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Kunne gått ha rusla rolig ned KJ i nettoen, sånt bryr meg egentlig utrolig lite.
prekæs Skrevet 9. mars 2008 #11 Skrevet 9. mars 2008 Det gjorde eldste min og. Gutten sin det se. Ikke karljohan riktignok men flere ganger til og med:S
☆Anonymia☆ Skrevet 9. mars 2008 #13 Skrevet 9. mars 2008 definitivt sett mamma springe naken..hahhaha =) ikke faaan om jeg hadde gjort det,.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 9. mars 2008 #14 Skrevet 9. mars 2008 Forsåvidt et vanskelig valg. Kanskje det beste hadde vært å ta sin mor i hånden og løpe sammen mot soloppgangen:)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #15 Skrevet 9. mars 2008 Tja, nå er nå moren min dø så jeg tror jeg hadde blitt skremt hvis jeg hadde sett henne springe naken nedover Karl Johan, så må nok bli meg som springer gitt.........ikke at det frister så mye(fortsatt mange kilo igjen ...)
(0_o) Skrevet 9. mars 2008 #18 Skrevet 9. mars 2008 Jeg hadde sendt modern avgårde, hun er mye tøffere enn meg Aldri i verden om jeg hadde vist meg naken for noen andre enn sambo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå