Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du sprinta naken gjennom Karl Johan eller sett på at morra di sprang naken gjennom Karl Johan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt sett på at mora mi sprang naken. Aldri i verden om jeg hadde gjort det selv, i hvert fall...

Skrevet

Jeg husker det var en sak om en kar en gang for noen år siden som hadde syklet naken nedover Karl Johan på en sykkel som han hadde tatt av setet på. Han hadde tredd seg ned på stangen.

Skrevet

Hadde heia på mora mi mens hun sprang, heheh.

Skrevet

gjordt det selv!

Skrevet

Kunne gått ha rusla rolig ned KJ i nettoen, sånt bryr meg egentlig utrolig lite.

Skrevet

Øøøøyyy muuuutter`n!!!! *roper på mamma*

Skrevet

hadde gått sjøl

 

jeg er en gentlesønn

Skrevet

Det gjorde eldste min og. Gutten sin det se. Ikke karljohan riktignok men flere ganger til og med:S

Skrevet

definitivt sett mamma springe naken..hahhaha =)

ikke faaan om jeg hadde gjort det,.

Skrevet

Forsåvidt et vanskelig valg. Kanskje det beste hadde vært å ta sin mor i hånden og løpe sammen mot soloppgangen:)

Skrevet

Tja, nå er nå moren min dø så jeg tror jeg hadde blitt skremt hvis jeg hadde sett henne springe naken nedover Karl Johan, så må nok bli meg som springer gitt.........ikke at det frister så mye(fortsatt mange kilo igjen ...)

Skrevet

Jeg har sprinta naken gjennom gågata i Ålesund;)

Skrevet

Da vet jeg hvem du er 1,6179775 :-)

Skrevet

Jeg hadde sendt modern avgårde, hun er mye tøffere enn meg :P Aldri i verden om jeg hadde vist meg naken for noen andre enn sambo ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...