Herlige barn har jeg fått Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Oppskåret eplebiter, melon i div smaksvarianter, banan, minibanan, druer, minigulrøtter, appelsinskiver, kiwi oppskåret og en boks med kesam vanilje som dipp, anbefales på det varmeste!
Mom2Two Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Her går det i tørket aprikos, nøtter, rosiner med lavt sukkerinnhold, fettfri avokado og kålrot som dyppes i cottage cheese blandet med skummet melk. Du vet at det er kjempemye sukker i druer, ikke sant? Veldig usunt.
velsignet med to Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Dere kan det me å gi dårlig samvittighet ser jeg ;P Her går det i Nidar favoritter. Har potetgull med dip liggende og da, hadde så lyst på det når jeg var på butikken. Men frister ikke nå lengre så kanskje det blir liggende
Mom2Two Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Trodde det var relativt åpenlyst at mitt innlegg var ironisk;) *gomler cheese doodles*
Psyche Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Mmmmmmmmmmmmm...brus! Smågodt! Og ingen dårlig samvittighet.
velsignet med to Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Jeg tar ikke ironi i kveld jeg, men godt å høre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå