Brillemamma Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg og småen er alene hjemme...Han er kommet i seng nå da.. Jeg kjøpte nachos så jeg tenkte jeg kunne lage ikveld..men vet ikke om jeg har lyst på likevel..har trykt i meg en liten sjokolade nå..hehe (er alene hjemme..sambo er på hyttetur..) Tenkte å finne frem colaen etter hvert også.. Men så var det den nachosen..lage eller ikke? hmm...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Hjemmelaget hvitløksbrød til forret så, biffsnadder med sopp og sølvløk, potetbåter og peppersaus..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Kinesisk take-away! Og salt lakris seinere, som alltid!
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Sørlands chips, fruktnøtt og pepsi max. Er også alene, gubben er på vift
Fire småtroll Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Spiste taco klokka fem, nå steller og legger gubben ungene og etterpå er det tid for snop :-) Har kjøpt en sånn 12-pkn med kokosboller på Rema (nam!), en pose påskegodt fra Nidar og Naturchips med rød løk og paprika. Også Cola Zero selvfølgelig, skikkelig fråtsing med andre ord....
Hot Midget ! Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Snuppa og jeg har vært alene i kveld og kosa oss med pannekaker- det ville hun ha til middag;-) Nå sitter jeg og koser meg med Freia påske-egg, kvikklunsj og om en stund skal jeg lage meg pasta carbonara og fruktsalat dunket med vaniljesaus til dessert *slurp*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå