mammamammamammamor Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 hadde et lite uhell natt til i går, og i dag har eg fått p piller. det er sju uker siden fødssel og forje gang fikk eg ikke mensen før 11 mnder etter fødsel, så bør jo vere trygg da. men hadde du tatt ppille i dag da?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Jeg hadde tatt en angrepille. Og så begynt på p-piller.
Minnie Mom Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Tror kanskje jeg ville ha tatt en angrepille... (
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Neivel. Om du ikke liker angrepiller, så kan du gjøre to ting: 1) ta sjansen på at det gikk fint, ta p-pillene dine og ta problemene om det skulle være graviditet på gang 2) la være å ta pillene og begynne etter neste blødning Hvorfor liker du ikke angrepiller?
Gemini77 Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 HVis du ikke liker angrepillen så får du ta evt konsekvenser av sexen. Pillene begynner du på når legen har sagt at du skal starte.
mammamammamammamor Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2008 angrepiller er en form for abort , eg liker ikke abort, men vill gjerne ikke at dette inlegget skal bli en diskusjon om for og imot abort eller angrepiller . eg trur ikke at eg kan ha hatt eggløning enda, pga at det gikk så lang tid før eg fikk det sist, og eg fullammer jo. vet det var veldig tosse å ha samleie
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Ja, ok, men da får du bare ta sjansen på at du kan bli gravid da. Du kan jo ikke vite om du har hatt eggløsning enda. Men sjansen er din til å ta. Ville uansett tenkt på at det kanskje er verre å ta abort nå så tidlig etter fødsel om du ikke orker såpass tette om du skulle bli gravid?
mammamammamammamor Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. mars 2008 ja, eg vill jo selvfølgelig ta konsekvensen av samleie, og ønsker en hver unge velkommen uansett, men vill jo prøve å time det litt da. legen har sagt at eg kan starte m en gan, men det var før uhellet
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 Ja, men da kan du jo bare vnte md pillene og ta en test om noen uker. Om den er negativ er det vel bare å ta pillene? Selv om jeg tror 1 år mellom kan bli veldig tett og slitsom for deg, særlig fysisk.
mammamammamammamor Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. mars 2008 abort er det jo ikke spørsmål om en gang, viss eg hadde vert gravid så ville eg jo bare måttet ha to tette. eg vill jo ikke ta angrepille fordi det er en form for abort, og eg liker ikke abort ( uten å ville provosere noen )
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 Det er jo ikke en form for abort når det forhindrer egg i å feste seg. Da har det aldri vært noe foster..
Sjefsmegga Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 En Norlevo pille ( angepille) er ikke som en abort, men mer en krafit p-pille som hindrer egget i å feste seg..så det er akkurat samme virkning som feks en minipille, men mere der og da, den MÅ tas innen 72 timer etter samleiet ve og merke...så den kan du trygt ta med GOD samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå