Gå til innhold

Noen som kan berolige meg???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei venninne som er på sykehuset nå pga blødninger (hun er 12 uker på vei).

Noen som har opplevd å blø så sent og at alt var bare bra med fosteret??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja søsteren min. Hun ble undersøkt, de fant ikke noen årsak.

Men hun fikk beskjed om å holde sengen en uke, og fikk forbud mot varme bad resten av svangerskapet.

Nevøen min er snart 9 år :o)

Skrevet

Jeg blødde 2 ganger i mitt andre sv.skap.

Og det var snakk om MYE! En gang da jeg var 7 uker på vei, andre da jeg var 12-13 uker på vei.

Hadde en blodansamling i kroppen, ble sykemeldt frem til uke 19 for truende abort.

Uke 19 var jeg på normal ul og alt så fint ut :)

 

Mini er nå snart 2 år, frisk som en fisk =)

Skrevet

Så godt å høre at det er håp!!!Er skikkelig nervøs på hennes vegne....

Skrevet

Ja venninna mi blødde i uke 17, alt gikk bra.

Skrevet

Jeg blødde i uke 7 og 11 tror jeg det var. Var inne til kontroller da, men alt så fint og alt gikk bra!:) Håper det går bra med søsteren din og!

Skrevet

Fikk melding nå...ho har mista:-(

Skrevet

Nei og nei og nei og nei..........

Skrevet

Uff da.. Det var jo trist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...