Guttemamman:-) Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Har ei venninne som er på sykehuset nå pga blødninger (hun er 12 uker på vei). Noen som har opplevd å blø så sent og at alt var bare bra med fosteret??
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Ja søsteren min. Hun ble undersøkt, de fant ikke noen årsak. Men hun fikk beskjed om å holde sengen en uke, og fikk forbud mot varme bad resten av svangerskapet. Nevøen min er snart 9 år )
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Jeg blødde 2 ganger i mitt andre sv.skap. Og det var snakk om MYE! En gang da jeg var 7 uker på vei, andre da jeg var 12-13 uker på vei. Hadde en blodansamling i kroppen, ble sykemeldt frem til uke 19 for truende abort. Uke 19 var jeg på normal ul og alt så fint ut Mini er nå snart 2 år, frisk som en fisk =)
Guttemamman:-) Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2008 Så godt å høre at det er håp!!!Er skikkelig nervøs på hennes vegne....
Mrs. X Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Jeg blødde i uke 7 og 11 tror jeg det var. Var inne til kontroller da, men alt så fint og alt gikk bra! Håper det går bra med søsteren din og!
Guttemamman:-) Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2008 Fikk melding nå...ho har mista:-(
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Nei og nei og nei og nei..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå