Gå til innhold

Buhu, savner jenta mi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini og jeg har vært på sykehus i over tre uker nå, og i dag reiste storesøster til besteforeldrene for å være der, fordi vi må til rikshospitalet neste uke. Stjal til meg noen timer med henne i dag, men det har blitt lite av det og nå er det minst en og en halv uke til jeg ser henne i det hele tatt. Blir helt sjuk jeg... det verste er at nå savner hun meg ikke så mye lenger, hun er blitt vant til situasjonen. Fint for henne, jeg vil jo ikke at hun skal være lei seg for at jeg er borte hele tiden, men det føles trist... Viktigst nå er jo at mini blir frisk, men kan jeg forvente at det tar lang tid før storesøster regner med meg igjen (hun er fire år)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

det høres ikke noe gøy ut å skal være så lenge fra henne men forstår jo at den minste trenger deg akkurat nå.

har ikke besteforeldrene mulighet til å komme på besøk med storesøster på sykehuset så dere får litt tid sammen?

storesøster trenger sikkert litt tid med mamma alene innimellom siden minsten er syk og tar all oppmerksomheten din.

er det noen far inne i bildet så kan jo han være hos minsten mens du bruker litt tid med eldste mann.

håper det ordner seg med minsten og dere kommer hjem igjen snart så dere får vært en familie sammen igjen.

masse lykke til.

Skrevet

Hei, takk for svar.:)

Besteforeldrene bor langt borte, hun fikk selv bestemme hvem hun ville være hos mens vi er på riksen. Vi tenkte at det vil være greit å være et sted hvor hun kan være seg selv og ikke ta hensyn til lillebrors behov. Pappan har tatt henne med hit masse, både for å være alle sammen og for at han kan sitte her, men hverdagen hennes ble stressende med all fartingen etter barnehagen, så vi fant ut at det er antakelig bedre for henne å være i ro og gjøre de vanlige tingene hjemme.

Vi savner hverandre alle sammen, men etter hvert er det vel vi voksne som har mest dårlig samvittighet over å ikke kunne være flere steder på en gang. Men hvem har vel ikke det i perioder;) Vi får bare ta det som det er og gjøre det beste utav det!

Skrevet

Det kan ikke være lett men det blir sikkert bedre med tiden.

Hva feiler det minste mann?

Ikke noe gøy å være på sykehuset dag inn og dag ut heller.

håper han blir frisk fort og at dere kommer hjem og får et godt familie forhold igjen.

lykke til:)

Skrevet

Hei og takk:)

Han ble innlagt med brokk, fikk rs dagen etter og så ble hans medfødte hjertefeil verre så han skal utredes og evt opereres neste uke. Han er ikke så syk akkurat nå, men vi får ikke ha ham hjemme, tør ikke heller.

Det ordner seg vel med storesøster, har fått motet tilbake litt nå:) Men ikke så gøy å ikke være i hverdagen hennes. Hos besteforeldrene får hun i alle fall full og helhjertet oppmerksomhet, og det er vel kanskje det hun trenger mest. Og da er det jo bra å være der hun kan få det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...