Gjest Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Feira kvinnedagen på ymse vis - ett av dem innebar at jeg nå har verdens lekreste fingre med fransk manikyr. Så var det noen som påstod at det gikk mot hele kvinnedagens ide - samtidig som de mente kvinnedagen var umoderne. Så på den ene siden skal man - om man er idetro - være ustelt og nedgnagd og antakelig faktisk ha de ubarberte leggene alle vulgær-antifeministene påstår, samtidig som man da selvsagt er legitim i markedet for sju sorter verbal skittslenging. Og ikke fan om jeg er Guccifeminist heller, jeg har bare pene negler, hvor er problemet?
ragna Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 hah! jeg visste det ikke var for ingenting jeg ikke barberte leggene idag, og gnagde ekstra mye på fingrene. jeg er en ekte feminist? ja? ja? neida. gratulerer med dagen! nærmere Hamsun-gåten?
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Litt nærmere men vært litt sånn derre sosial aktivitet siste døgn, med tilhørende matlaging, kos, spis/drikk og skravl, lite søvn og mye fjas og flir og manikyr og Barbie, så kan ikke akkurat si jeg føler meg som ekspert ennå, nei... Gratulerer med dagen sjøl..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå