Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

DJ Magnus

eller

DJ Sivert

(vi prøver å tenke litt frem i tid her.. hehehe..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

magnus.. litt sånn dj mangoo aktig=)

Skrevet

DJ Sivert, he he.. Så mange som heter Magnus nå.

Hadde besøk av en liten Sivert i går faktisk. Liker det navnet godt:o)

Skrevet

Magnus er så mye brukt, dessuten heter jo kronprinsen det til annet fornavn. Ville valgt Sivert, det er tøft og ikke så mange som heter;-D

Skrevet

Haha....er det de to navnene det står mellom nå?

Magnus! :o)

Skrevet

Sivert=)

Skrevet

Jeg har sagt det før, og sier det igjen - Sivert! ;-) Min vakre sønn heter jo det. Men skal sies at om ikke broren min hadde hett Magnus, hadde det også vært aktuelt for vår del, liker det navnet veldig godt ;-)

Men trodde mannen din var helt anti Sivert? Er han endelig på gli? ;-)

Skrevet

Når jeg hører sivert tenker jeg på avføringssiv...På sykehuset sier vi at det siver....når det renner avføring.

Ville valgt Magnus.

Skrevet

Syns begge navn er fine, Sivert heter storebror til samboern - så det ha aldri vært aktuelt for oss navn sammenheng.. Men Magnus stod lenge på listen da vi fikk sønnen..

Skrevet

Sivert selvfølgelig! Hehe :) Men så heter jo min lille gullklump det og, da!

Skrevet

Klarer ikke velge, hehe;) Du/dere har lik smak som søsteren min tydeligvis for sønnene hennes heter Sivert og Magnus :D

Skrevet

Ja han er litt på glid innimellom, kaller til og med gutten for sivert i ubetenksomme øyeblikk. Så derfor nekter jeg å gi helt slipp ennå ;o)

Så mente han at DJ Magnus hørtes kult ut.. hehe.. så da måtte jeg jo bare si at DJ Sivert hørtes mye kulere ut.. :o)

Skrevet

DJ HAMPUS!!!!!!!!!!!!!!!

Stakkars unge, drøye to uker å navnløs....*ler* For en start på livet han får*sukk*

Skrevet

Hehe.. Ja traumatisk start på livet for denne gutten gitt. Snuppa går og forteller alle at han heter Edvart da.. Og hun har til nød gått med på at han kanskje kan hete Sivert Edvart.. hehe Flott kombinasjon, ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...