~sjiraff~ Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 DJ Magnus eller DJ Sivert (vi prøver å tenke litt frem i tid her.. hehehe..)
MrsDior & baby-Dior Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 magnus.. litt sånn dj mangoo aktig=)
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 DJ Sivert, he he.. Så mange som heter Magnus nå. Hadde besøk av en liten Sivert i går faktisk. Liker det navnet godt:o)
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Magnus er så mye brukt, dessuten heter jo kronprinsen det til annet fornavn. Ville valgt Sivert, det er tøft og ikke så mange som heter;-D
Mille** Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Haha....er det de to navnene det står mellom nå? Magnus! )
petite fleur Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har sagt det før, og sier det igjen - Sivert! ;-) Min vakre sønn heter jo det. Men skal sies at om ikke broren min hadde hett Magnus, hadde det også vært aktuelt for vår del, liker det navnet veldig godt ;-) Men trodde mannen din var helt anti Sivert? Er han endelig på gli? ;-)
ape Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 Når jeg hører sivert tenker jeg på avføringssiv...På sykehuset sier vi at det siver....når det renner avføring. Ville valgt Magnus.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 Syns begge navn er fine, Sivert heter storebror til samboern - så det ha aldri vært aktuelt for oss navn sammenheng.. Men Magnus stod lenge på listen da vi fikk sønnen..
Twins i magen <3 Skrevet 8. mars 2008 #13 Skrevet 8. mars 2008 Sivert selvfølgelig! Hehe Men så heter jo min lille gullklump det og, da!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 Klarer ikke velge, hehe;) Du/dere har lik smak som søsteren min tydeligvis for sønnene hennes heter Sivert og Magnus
~sjiraff~ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 8. mars 2008 Ja han er litt på glid innimellom, kaller til og med gutten for sivert i ubetenksomme øyeblikk. Så derfor nekter jeg å gi helt slipp ennå ;o) Så mente han at DJ Magnus hørtes kult ut.. hehe.. så da måtte jeg jo bare si at DJ Sivert hørtes mye kulere ut.. )
bente69;) Skrevet 8. mars 2008 #17 Skrevet 8. mars 2008 DJ HAMPUS!!!!!!!!!!!!!!! Stakkars unge, drøye to uker å navnløs....*ler* For en start på livet han får*sukk*
~sjiraff~ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. mars 2008 Hehe.. Ja traumatisk start på livet for denne gutten gitt. Snuppa går og forteller alle at han heter Edvart da.. Og hun har til nød gått med på at han kanskje kan hete Sivert Edvart.. hehe Flott kombinasjon, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå