esmase Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Lager dette så sjeldent at jeg glemmer det fra gang til gang. Kan noen hjelpe meg? Hvor mange grader,hvor lenge,og når skru opp varmen,og hvor lenge da?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Søk på matprat for steketemperatur. Steketermometer er uansett kjekt. Tror det er 65 eller 70 grader steka skal være når den er ferdig. Jeg pleier å steke den en 2-3 timer selv. Av og til har jeg hatt den på alvt lenge og så skrudd litt opp den siste timen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå