Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Nå er jeg litt stolt, og letta! Er slutt mellom meg og sambo etter 3år sammen! Han ikke vært snill, voldelig med både meg og ungen vår på 1år! (har til og med sagt han skal drepe ungen) Leser så mye her inne om udugelige menn, (og om de som har fantastiske menn!) Jeg har nok godtatt altfor mye fra sambo min, men er bestemt på at jeg skal klare meg selv! Skal ha baby om 2mnd, og er fast bestemt på at dette skal jeg klare alene! Så husk alle dere med forferdelige menn; Ting blir ikke bedre ettehvert! Handling sier mer enn ord! Har han først begynt å slå gjør han det igjen! Engang løgner alltid løgner! Nå gruer jeg meg til han kommer hjem, vet aldri hva han kan finne på! Vil bare ha han bort med en gang! Siste han sa før han dro var "du skal bare passe deg" med svarte øyne! Men jeg skal ikke la meg skremme!! Må klare dette for barnas skyld!! Trenger all støtten jeg kan få!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Så tøft av deg! Lykke til og stå på, håper det går fint når han kommer hjem!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Sinnsykt tøft gjort av deg ;-) Skal krysse fingra for deg lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Om du kan- finn et annet sted du kan være i natt!
undome Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Oj:O Skikkelig bra gjort av deg! Du bør være stolt av deg selv=)¨ Og ikke la han true deg, eller få deg til å føle deg redd og liten! Lykke til masse!!!! Og rop ut her inne om det er noe!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Veldig tøft gjort av deg, masse lykke til med alt. Du har nok gjort et klokt valg!!! Tenker på deg og ungene
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Vet du hva jeg var selv i et forhold hvor bf hadde ukontrollert sinne. Det varte ca 3 år det å, det krever mot og mye viljestyrke å gå, så være stolt av at du har tatt den besluttningen, og tenk for all del på barna! De burde ikke utsettes for slike fedre. Så stå på, jeg vet hva det kreves føler med deg
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Må si du er utrolig tøff! All respekt til deg! Hold ut! Har tenkt på å gjøre det mange ganger selv, dumpe sambo.. Men nei, klarer ikke.. Han har heldigvis ikke slått meg, ennå... Men frykter den dagen kommer.. Håper da att jeg har like mye styrke som deg.. Igjen, er kjempe imponert, tror ikke mange ville klart det samme som deg.! Så nå må du være hard, og ikke ta han tilbake.. De kommer stadig krypende på knærne og ber om godt vær.. Men vet jo med seg selv att værutsiktende ikke er så bra.. Litt solskinn, så stormer det igjen.. Masse, masse lykke til! Håper og tror du skal klare dette..
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Så bra!!! Godt for deg.Du må bare for all del ikke ta ham tilbake igjen! Du kommer til å klare deg kjempe fint. Hvis du gruer deg til han kommer hjem; kan du ikke sove hos noen andre venninner/familie ett par netter? Så kan han heller bekymre seg for hvor du er. Er jo dumt hvis han kommer hjem full i natt og skal begynne å krangle. Synes du er kjempe flink! Godt at du tenker på deg selv og babyen din.
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Dette er kjempe tøft av deg... står stor respekt av det! Du burde finne et annet sted å sove noen netter; hos en venninne du stoler på eller familie kanskje. Du trenger ikke ekstra stress med trussler fra han sin side nå, og hvis han ikke lar deg være i fred og fortsetter å komme med trusler så burde du snakke med politiet om hva du burde gjøre. Kan ikke leve i en sånn livssituasjon. Lykke lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 ÅH!! Good riddance!! Dette var både modig og utrolig flott gjort av deg. Jeg beundrer at du har tatt skrittet og gjort noe med situasjonen din, vet at slikt kan være forferdelig vanskelig da jeg har en lillesøster som er i samme situasjon med voldelig/psykopatisk samboer. Ønsker deg all mulig lykke til videre, men vær forsiktig og prøv å komme deg til et sikkert sted langt bort fra samboeren din. Tvi-tvi
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 Tuusen takk, blir så gla for støtte selv fra dere "fremmede"=) Gruer med fælt til han kommer hjem, da skal han sikkert bare krangle og si masse stygge ting:/ Har ingen annen plass å være i natt, desverre.. HI
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #13 Skrevet 8. mars 2008 Har prøvd flere ganger tidligere å komme meg bort, men har ikke hatt nok støtte rundt meg! Enda han har hatt besøksforbud osv.. Skal klare det nå! All støtten fra dere hjelper meg mye mer enn dere tror!! Tusen takk=) HI
*Super*Mamman* Skrevet 8. mars 2008 #14 Skrevet 8. mars 2008 Kjempebra gjort av deg! Gratulerer!!!!!!! Vær sterk, og ikke la deg knekke av ham. Hvis han finner på noe tull, så ANMELD ham til politiet! Og for guds skyld: IKKE la ham være alene med ungene!!!!!!!!!! Masse lykke til videre! Klemmer:)
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 JEAH!!!Grattis!!! Bare ikke tru på han når han kommer krypende tilbake og tigger om tilgivelse!!!!!UANSETT!!!okay baby??? =0) Bra gjordt.... ! =0)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 Så utrolig sterk du er som klarted det, stående applaus for deg. Slike menn har ikke fortjent en dame eller barn.. Kan du ikke få noen til å komme og være hos deg i kveld? Redd for hva han kan finne på med deg alene, han er sikkert ikke helt stabil nå.. Det finnes helt garanatert en god mann der ute et sted for deg, tror alt for mange blir værende i forhold de er misfornøyde med.. Du kommer til å få det mye bedre alene nå den kommende tida!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #17 Skrevet 8. mars 2008 Veldig godt gjort av deg! Sender mange varme tanker og håper det beste for deg og barna. Du fortjener så mye bedre!! Lykke til!!
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #18 Skrevet 8. mars 2008 Veldig bra,du er sterk og klarer dette,bare synd att du må være i samme hus,vær forsiktig,men stå på,huff jeg fikk riktig vondt av deg,har hvert i en lignende situasjon selv,og bare man viser styrke så skjønner de som regel att slaget er tapt,og ja, du må nok regne med att mye stygt blir slengt fra hans munn,det er som regel det våpenet de bruker når de føler seg truet på kontroll.Lukk ører og stå på.Ska tenke på deg,og håper du er trygg,og att du snart kan puste ut for deg selv.Lykke til,og ta vare på deg og dine små. trøsteklem fra meg:)
Simbasa Skrevet 8. mars 2008 #19 Skrevet 8. mars 2008 Hvis du er redd samboeren din, og ikke har noe sted å overnatte i natt, så ring ditt lokale krisesenter. Der kan du få råd eller overnatte hvis du trenger det. Jeg vet ikke om du har vært i kontakt med dem tidligere, men de vet hva du bør gjøre i en slik situasjon. Dersom du ikke har bil, kan du få politiet til å kjøre deg dit. Jeg har jobbet i flere år på krisesenter. Opplever ofte at mange er redd for å ta kontakt med oss i starten. De er redd for hva andre tenker om dem, tenker at det ikke er så ille at de må dit etc. Vær derfor klar over at det er flere tusen kvinner som må overnatte på krisesenter hvert år. Kvinnene kommer fra alle samfunnslag. Felles for dem er at de vil gjøre noe med sin vanskelige situasjon. Barn kan selvsagt være med på krisesenteret.
Putte68 Skrevet 8. mars 2008 #20 Skrevet 8. mars 2008 Må si du er tøff, veldig bra:-) Ikke la han få ødelegge ditt og de to små barna's liv. Dere fortjener å ha det trykt og godt rundt dere. Håper du klarer å gjennomføre det denne gangen. Synd at du ikke har noe særlig god støtte rundt deg, da hadde det sikkert vært litt lettere for deg å gjennomføre dette. Men vær tøff nå og stå imot om han skulle begynne å trygle og be om å få bli. Like greit å få han ut av livet ditt nå når du får enda en liten en å tenke på. Huff og huff jeg synes virkelig synd på deg. Sender deg en masse varme tanker og håper at alt ordner seg for deg. Masse, masse lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #21 Skrevet 8. mars 2008 Jeg synes du er kjempe tøff og sterk! Men du burde ha ei venninne el noen i familien din sammen med deg når han er i nærheten. Og ikke minst få besøksforbud. Det er bare å annmelde han el gå innom politiet å be om at han skal få besøksforbud. Gjør dette for deg og barna sin skyld! Vær så snill!Pykopat menn som blir dumpet kan virkelig bli voldelig!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #22 Skrevet 9. mars 2008 Hei Tenkte jeg skulle komme med en oppdatering. Han kom hjem i går, ble litt krangling, men han var bemerkelsesverdig rolig, han var nemlig livredd jeg skulle fortelle noen at han har vært voldelig me ungen vår! Jeg sto på mitt og sa rett ut jeg ville ha han ut av livet mitt før babyen kom! Så dro han! pjhoo... men det er nok ikke over ennå, plutselig klikker han! Men jeg er et stykke på vei hvertfall, den RETTE veien! HI
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #23 Skrevet 9. mars 2008 Det var godt å høre att det gikk forholdsvis fint,stå på og lykke til videre )
Mamman til 2 Skrevet 9. mars 2008 #24 Skrevet 9. mars 2008 Du er kjempetøff! Tenk for ett fantastisk valg du har tatt for barna dine! Masse lykke til!
mai mammaen til to Skrevet 9. mars 2008 #25 Skrevet 9. mars 2008 lykke til nå fremover. det går nok kjempe bra skal du se. dere får det nok mye bedre nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå