♥binna♥ Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 å få nytt stoff på en sofa? Har en 2 + 2 1/2 seter som jeg ønsker å trekke om for å bruke et annet sted i huset. Men det spørs hvor mye det koster da. Hele sofaene er stoff (også rygg).
MrsDior & baby-Dior Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 jeg trakk om en sånn gammeldags litt sånn victoriansk sofa en gan. en tre-seter og en to seter og en stol. ble 27.000, men stoffet jeg hadde var veldig dyrt da.. og så var det sånne spikrer som lignet på nagler, og akk som sånne bånd i vinklene på en måte.. ble veldig fornøyd da=) men de har jo sånne billigere trekk på ellos f.eks, som er ganske standard i mål osv..
♥binna♥ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Oj, det var mye penger! Da kjøper jeg heller en ny eller lever med dem gamle som den er.. Takk for svar:)
MrsDior & baby-Dior Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 kan nok få det billigere, som sagt hadde jeg et veldig dyrt stoff... vi trakk forresten om setene i sportsbilen til sambo, det kom på 40.000, det var skinn... kommer vel ann på hvilket stoff du skal ha osv... hvor mange meter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå