Gå til innhold

What to do i PÅSKA?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager skal vi finne på disse dagene vi har skolefri og jobbefri? Har så lysst å reise til varmere strøk, men det er jammen meg dyrt i slike høytider.

Hvilke planer har dere?

Vi bor på Sørlandet.... har dere noen tips til hva vi kan finne på?

Tenkte jeg skulle følge med på restplassene for sydensturer, men det er ikke stor sannsynlighet for at det er plass til oss alle. 4 ledige plasser på restplass....neppe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar m meg barna og reiser til mamma og pappa noen dager mens mannen min jobber. Da skal vi på skitur (eller pølsetur, vi kommer neppe så langt av gårde med to så små på ski) evt i bassenget hvis det blir dårlig vær.

Etterpå er det min tur til å jobbe to dager. Satser så på familieaktiviteter og evt besøke venner resten av påska.

Restplasser for 4 er nok vanskelig ja...Men følg med i avisen eller Finn.no -det kan jo være en familie som må trekke seg i siste liten?

Skrevet

Vi skal på mine foreldres hytte på fjellet slik vi pleier.

Selv er jeg veldig glad i Oslo i påsken, og hvis jeg nå skal være helt helt ærlig, hadde jeg gjerne heller vært her;-) Det deilige med Oslo i påsken er at det blir så stille, tempoet skrus ned 20 hakk.. Deilig!

De sydenturene er bare totalt overpriset. Hvem gidder betale 20-30 000 kr for en tur til Gran Canaria eller lign (sorry men jeg synes Kanariøyene er et høl..). Da hadde jeg heller tatt en tur til Paris og EuroDisney, til London, Stockholm eller hvasomhelst...

Skrevet

Nei, jeg er absolutt ikke interessert i å betale tusenvis av kroner for å komme meg til syden. Aller helst vil vi jo reise til Thailand, men vi har ikke mulighet til å ta fri 2 uker akkurat nå:-( og 1 uke er uaktuelt. så det blir nok sikkert til at vi drøyer reisinga til vi har mulighet til 2 uker sammenhengende.

Men det er så surt vær for tiden. Kjedelig å holde seg hjemme hele påska....:-( Finnes ikke et snøfnugg heller her. Må jo sette oss i bilen å kjøre 3 timer for å finne det hvite.

Skrevet

Her skal både jeg og mannen jobbe i påsken..har fri helga da..men dagene før og etter skal jobbes..

Tjener godt disse dagene..så det blir en knall sommerferie..

Man må gi og ta litt..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...