~Maja Mor~ Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Har dere noen som tar vekk denne ekle unaturlige følelsen...? Finnes det en type kondom som ikke er så allerverst?
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Du får jo kjøpt veldig tynne kondomer på kondomeriet. Men du vil vel altid kjenne at den er der tror jeg
MrsDior & baby-Dior Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 sex med kondom er som og spise sjokolade med papiret på. har hatt det en gang, og det var første og siste... men prøv kondomeriet ja, kanskje de har noen tynne noen...
~Maja Mor~ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2008 Skal for første gang i mitt liv ut å kjøpe kondomer hehe..... Men hvis de er for tynne kan de vel lettere sprekke da? Hmmm, dette kan bli vanskelig hehe.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 tror kondomene er ganske sikre jeg, selv om de er tynne=) lykke til med kjøpet=) hehe
~Maja Mor~ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2008 Enig med deg MrsDior, men går ikke på pilla for øyeblikket........
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 De cho-san eller hva de heter er rimelig tynne. Men man kjenner det jo allikevel.
~Maja Mor~ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2008 huff ja....... Men jeg skal ikke for alt i verden bli gravid igjen!!!! Her skal jeg beskyttes i alle bauger og kanter ;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 He he og selv om det er kjipt, blir man vant til det om man ikke har noe annet valg:)
Sjefsmegga Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Vi bruker kondom...synes det er helt ok for en periode..og dette med at sexèn blir dårligere...tull...mindre søl faktisk!! :-DD Får fortsatt orgasmene mine jeg..og han utløsning...herlig å kose seg uten å være overnervøs i hvertfall...jeg tåler ingen p-piller, sprikal eller noe sånt..så her blir vel dette eneste gode alternativet inntil vi enten skal ha en til..eller en av oss sterilisere seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå