Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Vel ikke heeeelt alene, for ungene er her, men de sover nå. Sambo skulle egentlig bare kjøre noen til en pub på eidsvoll, så jeg sa han bare kunne bli der sammen med dem istedenfor å kjøre frem og tilbake. Så nå skal jeg dra fram nam-nam skåler og min elskede Pepsi Max, slenge meg på sofaen med lap top og pledd..Åhh skal bli digg, ja
☆Anonymia☆ Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 hehe ja du er ikke alene,sambo skal på jobb og jeg skal også skåle med min elskede pepsi max og koooooose meg =)
Røykeslutt 7.april 08 Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Da er vi to:-) Min mann er også på byen, så jeg er hjemme sammen med ungene. Minstemann er i seng mens storesøster sitter foran pc`n. Skåla med chips, colaen og druene står her på bordet. KAN DET BLI BEDRE???
lykken på jord Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Her også!!! Levende lys, pledd, laptop, nammeskål, imsdalflaske og en herlig lørdagsfølelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå