Gå til innhold

Mange her som venter nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er de blivende storesøsknene?

Snuppa vår er straks 2 år og vil være så og si akkurat 2.5 år når nye babyen kommer :) Vi håper og tror at dette er en fin aldersforskjell, tror barna komme til å få stooor glede av hverandre.

Kjenner at jeg (om mulig) er enda mer følsom i dette svangerskapet fordi jeg vet hvor fantastisk det jeg går til er, og jeg blir helt rørt og får tårer i øynene når jeg ser på jenta mi og tenker på hvor skjønn hun kommertil å bli som storesøster.

Flere som tenker på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gjør:) Minsten ble to år i januar, og vi har termin i slutten av september. Jeg er også mye mer rørt, griner av ting på tv osv;)

Gleder meg til han skal bli storebror:) Er veldig omsorgsfull mot kusina si på ett år i hvert fall:)

Skrevet

blir den samme aldersforskjellen her.. :)

jeg går med tårer i øynene bare jeg ser stolte storesøsken som går ved siden av barnevogner..

og ble helt rørt da jeg så jenta mi kosa og klemma på ei på 10 mnd i bhg. hun kommer til å bli verdens beste storesøs!

så vi tenker nok likt.. :P

Skrevet

Har ei jente som blir 2år i mai. Har termin 12.oktober, så hun er nesten 2,5år når hun blir storesøster.

Har en større ro denne gangen og tenker at ungen blir kjempe søt, må jo d når vi har vedrens skjønneste fra før : )

Blir kjekt å se henne som storesøster, hun er så glad i andre barn. Tenkte at hun skal få litt dukke ting, så hun og har en "baby" og stelle og mate på : )

Skrevet

jeg har en sønn på 14 månder gleder meg til å bli mamma igjen...blir koselig med 2 tette...håper alt går bra frammover...lykke til jenter

Skrevet

Godt det er flere av oss :)

Sitter her å sipper for ingenting om dagen jeg, gleder meg så utrolig til å få oppleve dette igjen..

Skrevet

Har akkurat funnet ut at vi venter nr 2;)

Sønnen vår rekker kanskje akkurat å bli 2 år før han blir storebror....:)

Håper de får mye glede av hverandre i oppveksten:)

Skrevet

Sønnen vår blir 2år mnd før jeg har termin m neste....

Brukte lang tid m å bli gravid m han, denne gangen gikk d mye fortere:-)

D er bare bra d:-))

Skrevet

Ja sønnen vår blir tre samme måned som han blir storebror.Kjenner mange som bare har 2 års mellomrom mellom barna, og det har gått kjempefint. Slitsomt er det jo me mer enn en (tom med bare en) men vet at alle som har erfart det sier at barna har veldig utbytte av hverandre.

Skrevet

Vi har en sønn på 1 år og 5 mnd. Han blir 2 år mnd før termin i begynnelsen av november. Synes de er fint at det ikke blir så stor aldersforskjell på barna. Har selv en søster som er 3 år yngre enn meg, og hun har vært min beste venninne siden hun ble født. *Får håpe barna våre får like gode bånd :o)

Skrevet

Jeg venter ogsà nr 2, har ei jente pà 8 nà. Det blir med andre ord en veldig stor aldersforskjell mellom dem, men det kan jo vaere fint det òg:-)

Skrevet

Vi har en sønn som ble 2 år i desember '07, så han vil være ca 2 år og 9 mnd når nr to kommer i sept en eller annen gang :)

Var ikke helt planlagt å bli gravid enda, men så må det ha skjedd rett etter spiral ble tatt ut gitt. Men KOSELIG er det da og vi gleder oss, selv om det ikke helt har gått opp for oss enda! Når vi skal på privat UL om en ukes tid tipper jeg det går mer opp for oss!!!

Skrevet

Førstemann er snart 5 år, og rekker å bli 5 og et halvt før nr.2 er ventet. Han har mast _lenge_ om å få en baby i huset, og når jeg sa litt forsiktig at det kanskje var en bebi i magen til mamma så hoppet han opp, slo armene rundt magen og ropte: "Jeg gleeeeeeeeder meg!!!"

Så hvis alt ser greit ut hos legen i morgen skal han skal han få et lite UL-bilde i ramme til 5årsdagen ;D

Skrevet

Jeg er også mer følsom i dette svangerskapet...tårer for ingenting...å ser gravide mager over alt ;o) har ei jente på 16 mnd, så det blir ganske nøyaktig 2 år på dem da jeg har termin i begynnelsen av november ;o)

Skrevet

Vi har ei på litt over ett år nå, og har termin i november :) Blir spennende!!!

Skrevet

Vi har en som rekker å bli 6år å skolegutt før baby kommer.

Skrevet

Har en gutt på 18 mnd og termin i slutten av september.

Skrevet

Så morro at det er så mange som venter nr 2 :)

Skrevet

jeg har en gutt som ble 2 i feb.skalha igjen i okt/nov..hadde aldri orket før da det gikk nesten 2 år før minsten sov rundt:/

Skrevet

Vi har ei jente som blir to i april, skal ha nummer to i oktober (2,5 år i mellom). Jeg er myyye mer bekymret i dette svangerskapet...skjønner ikke hvorfor?! Alt gikk så fint sist.. Har ei fantastisk skjønn og kvikk jente, og gleder oss enormt til forøkelsen ;-)

Skrevet

Hei:)

Her venter vi nr. 2. Sønnen vår er snart 20 mnd Han kommer til å være 2 år og 3 mnd når minien kommer:) tror det er en bra aldersforskjell ;)

Er veldig følsom jeg også i dette svangerskapet ... hehe..og gleder meg utrolig mye til å se gullet mitt være storebror <3 han er så flink og omsorgsfull... *rørt*

Skrevet

Hei jeg venter nr 2 og gullet vårt er 11mnd. Ikke helt planlagt dette svangerskapet. Har egentlig problemer med å bli gravid PCO og måtte gå på hormonkur for å få jenta vår. Men denne gangen gikk det uten hjelp og uten iherdig prøving . Kjempe gøy. Jeg blir brud med kul til sommeren:)

Blir gøy når jenta vår blir storesøster hun komme r til å bli nydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...