Elskeråværemamma Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Lillesøstera mi er med i frøken Norge, hun er verden snilleste og skjønneste!! Og derfor har jeg så lyst til å hjelpe henne!! Nå er blant de 40 siste, og det er datastemmer og sms som avgjør hvem som blir med som de siste 20... Hvis du ikke allerede har en annen favoritt så stem på henne på denne linken er du snill: http://www.froken.no/dueller/fn7 Tuuuuuuusen takk til alle som stemmer på henne
Elskeråværemamma Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2008 Tusen takk for stemmene deres!! Kjmepeflott!! ha en flott kveld!!
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Når vi først er inne på dette med frøken norge.. er det slik at man ikke kan delta hvis man er mor??
Hilde_85 Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Dessverre vil jeg ikke stemme, jeg er ikke så fan av det der så jeg kan nok ikke støtte deg og søsteren din for det blir lissom litt feil. Men får gi dere ett lite lykke til
Elskeråværemamma Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2008 Vet ikke om man kan delta om man er mor.... Men man kan ikke delta om man er gift vet jeg bare!! Tusen takk til alle som har stem!! ha en flott helg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå