Papira Mou Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Kan dere fortelle meg litt om erfaringene deres? Hvordan reagerte barnet på narkosen, hvordan var dagene etterpå? Spiste de i dagene etterpå, hva var lurt å ha i huset? Vil gjerne høre positive og negative sider ved inngrepet! Vi har fått tilbud om operasjon nå, men er litt usikker...Var mye plaget ifjor, men hittil iår ingen halsbetennelser. Men spesialisten sier at de er fryktelig store, og det beste er å få de fjernet mens hun fortsatt er lita.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Kjøp masse pinneis, og forbered dere på noen dager med et barn som har vondt... Smertestillende som stikkpiller er et must de første dagene, så flytende etterpå. Men etterpå: Bedre nattesøvn, mindre halsvondt ved forkjølelse, færre forkjølelser, bedre matlyst ved forkjølelser osv. Kanskje oppdager dere at barnet begynner å spise og drikke ting det ikke har villet ha før, fordi det er lettere. Jeg angret som en hund i to dager, men etterpå ser jeg at det er fullstendig verdt det. Hvis spesialisten synes hun skal ta dem, få dem ut! En venn av meg tok dem da han var voksen, det var ingen forlystelse...
Sånn kan det gå Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 6 av våre unger har fått fjernet mandlene og har bare positive erfaringer. Ungene fikk nye liv etter å ha blitt kvitt mandlene. Eneste "komplikasjon" med våre var at noen av dem fikk noen dager med oppkast etter inngrepet, noe jeg regner med var en ettereffekt etter narkosen. Ellers var alle kjapt i form etter operasjonen.
Papira Mou Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 Ja, det er dette med nattesøvnen+ og spise "tørr" mat som f.eks. brød jeg hører blir helt annerledes etter en operasjon. Høres ut som dere har mest positive erfaringer, så tror vi bare må gå for operasjon da, Takk jenter :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå