LivetErEnLek Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Skal bestille etter at minste har lagt seg, men er så utrolig mange år siden jeg spiste indisk mat at jeg husker rett og slett ikke. Dessuten har jeg ikke noen meny, bare tlfnummer, så greit å vite hva vi skal bestille før vi ringer. Hva er deres favoritt???
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 ALt! *dritmisunnelig* Skulle så ønske det var takeaway indisk her:( (aller helst levering på døren) Dette var jo skikkelig hjelpsomt forøvrig. Jeg bestiller gjerne mixed grill faktisk, for da får jeg forskjellige typer kjøtt, forskjellige grønnsaker og gjerne et par tre spenstige sauser i tillegg til nan og raita.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Det meste, kommer an paa om du liker den sterkt krydra eller ikke.. Kylling/lam Tikka Masala Tandoori Baji (keema)Naan broed saa klart Det meste paa menyen ;-)
LivetErEnLek Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2008 Det hørtes godt ut :-) Er det noe som finnes på de fleste menyer tror du? I min "indiske periode" (på begynnelsen av 90-tallet....) så gikk det mye i forskejllige cormaer for meg.
Jenny-penny Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 tikka masala med hvitløks-nan, korma eller chicken ticka. nam- akkurat laget indisk hjemme!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå