Philia Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 ...siden det var flere enn meg som etterlyste disse, så kan jeg nå glede dere med at de er kommet i butikkene igjen (i alle fall der jeg bor), så løp og kjøp! Det har jeg gjort ) God helg!
Sjefsmegga Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Ojjj..da må jeg ta turen innom Ica på mandag!! De er bare BEST!! Brukte dem før, men har brukt mesoft siden de gikk ut...og de er så tynne og små synes jeg forhold..må jo bruke 3 stk for hvert "tørk"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå