Teddysoft Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 noen som har tips til en reisetrille jeg kan ta med på fly OG som har nedfellbar rygg/ liggestilling? Takk for svar!
MrsDior & baby-Dior Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 må du ha den som håndbagasje på flyet? hvis ikke: Mac laren sine paraply triller, forguder dem, de er så bahagelige! bugaboo bee carena har vel diverse vogner.. Ole brum trillene fra coop eller jysk på rema 1000 har de ei sjokk oransje paraply trille med skygge og liggestilling till rundt 300kr tror jeg..
Teddysoft Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 Takk! Den eneste jeg har funnet som kan tas med som håndbagasje har ikke liggestilling.
Mom2Two Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Signerer, Maclaren trillene er fantastiske!!! Maclaren Techno XT, super trille med full liggestilling, kjempesmart solskjerm på kalesjen, veldig lett å trille, lett å slå opp/ned med èn hånd (greit når man reiser alene med babyer). Ulempen er prisen, den koster nesten 3000 kr, men det er det beste kjøpet jeg har gjort til mine unger i hvert fall.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Har du behov for med kalesje? ABS sin paraplytrille er veldig liten og nett, og billig. Men den har jo da ikke kalesje noe som jeg iallefall synes er helt dust dersom barnet faktisk skal få utnyttet det at det er full liggestilling nor særlig... Men den er veldig god og har jo som nevnt, full liggestilling.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 hadde ikke klart oss uten mac larenen. EEELSKER den vogna.. og vi har prøvd det meste=)
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Har hørt at den overnevnte er bra, men dyr (2000-2500). Vi har en babytravel som kan legge ryggen ned på. Den er nok ikke like bra, men den fungerer ok og er mye billigere.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Har en Peg Perego P3 som jeg er veldig fornøyd med, god og "polstret", full liggestilling, passer like godt til en baby (siden den kan legges flatt ned) og til min lange 2 åring. Den går ikke som håndbaggasje på flyet, men har en inmari smart transportbag man kan kjøpe, da har jeg lagt masse stæsj oppi denne bagen sammen med vognen som polstring, og har aldri hatt en eneste skade på vognen tiltross for at den basically har vært jorda rundt :-) Aberet er at trillen koster nærmere 3000, men for oss har den i allefall vært verdt det.
Teddysoft Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2008 kjenner noen til maclaren quest sport? Skal insistere på at jeg må få med trillen til gaten- må det når jeg skal reise alene med to små, en liten og en litt større..
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #11 Skrevet 8. mars 2008 vi har Silvercross sin trille, kjøpt i London...supergod trille og blir som en blyant sammenslått! Fantastisk god å trille, og lett å legge sammen... nydelig polstring og lekre detaljer for oss som bryr oss om sånt også:-) tror Barnas hus skulle få de inn nå snart har jeg hørt rykter om, og da blir ikke vår vogn unik i Norge lengre:/
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 link : http://www.silvercross.co.uk/3D_Pram_System.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå