Gå til innhold

Noen som har sex med eksen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis hverken jeg eller bf er i et nytt forhold, og er enige om at det bare er sex ? Ulemper som jeg ikke ser? Deter lenge siden jeg og bf valgte å gå fra hverandre. Vi fungerer bedre som ekser enn som samboere. Men jeg har da et seksuelt behov. Har ikke tid eller overskudd til å dille med å finne en ny kjæreste akkurat nå. Virker så praktisk og lettvint å "bruke" eksen for å få meg litt sex. Umoralsk?

Håper dere damer har noen synspunkter eller erfaringer her. Mange av dere virker så kloke. Er ikke redd for negative tilbakemeldinger.

Hvordan får dere dekket deres behov? Regner ikke med at dere lever i sølibat i flere år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og x-en skiltes som venner og hang mye sammen etter bruddet... Vi var begge enig i at vi ikke passa sammen som kjærester, men som gode venner. Det utvikla seg en gang vi var ute sammen, og såklart havna vi til sengs -gammel vane tenkte jeg. Etterhvert skjedde det både edru som full, og det skjedde iallefall noen ganger i mnd.

Vi fikk stadig vekk høre fra venner at det vi gjorde var dumt, en av oss kom til å bli såra... Vi hadde en liten pause fra hele sexgreiene og vi møtte begge nye, nesten samtidig. Vi var fornøyde med det valget.

Det merkelige var jo at når det ble slutt med min flamme gikk det to-tre dager, så ble det slutt med flammen hans også...

For en uke siden bare hadde vi sex sist gang, men da kom det også frem at han ville ha meg tilbake og bla bla. Jeg vil ikke ha han tilbake, og det har jeg vært klar på fra første gang det skjedde etter bruddet. Så ja, det endte med at han ble såra... Jeg går videre i livet med dårlig samvittighet selvfølgelig, men jeg vil ikke ha han mer enn en venn.

Dette er den eneste x-en jeg har hatt sex med etter bruddet, så jeg har ingen erfaring utenom dette, men de fleste jeg kjenner som har gjort det samme ender opp med å enten såre eller bli den som sårer...

Men så er det noe med det vettu, at man kan ikke leve å gjøre erfaringer for andre, de må helst erfares selv... :)

Skrevet

...ender opp med å enten såre eller å bli den som blir såret.

Skrevet

nei vi har ikke sex- har ingen intresse å ha sex med han nei. Hele sex greie er satt til side for å vente bedre tider.;-) Kan si at det er sølibat her ja...er nok 2 år siden sist....VAU ...altså 2 år!!!

Det å ha sex med eksen er vel greit men er stor fare at det blir forventninger og alt ender med trøbbel. Tror det er iallefall viktig å snakke skikkelig om saken først og gjøre avtale at det handler om kun sex...men likevel er det vanskelig å holde følelsene ute av bilde tenker jeg.

Skrevet

Jeg har sex med eksen, men ikke bf-eksen. Funker fint for oss begge:)

Skrevet

dem jeg kjenner. Tror det beste er å enten være sammen, eller å ikke være sammen, når det er barn i bildet. Det er så dumt om man ødelegger samarbeid og et godt vennskap pga tøys etter at det har blitt slutt.

Selv om opplegget virker safe og man har greie kjøreregler, tror jeg sjelden dette fungerer i praksis. Og så er det jo også forvirrende for barna, om de er over en viss alder.

Skrevet

ja jeg står i med eksen.. og det er veldig bra:)

Skrevet

Æsj, ja desverre. Ett par ganger i uken og jeg angrer like mye etter hver gang. Vi klarer ikke samarbeide, bare krangler, men når vi har sex da er alt supert! Merker jeg blir kvalm av å tenke på det, men han er den eneste jeg har lyst på. Og han sier akkurat det samme om meg.

Skrevet

Hadde sex med X, det var sånn nr 2 kom til verden....

X'n er jo kjent, og du vet hva du får. de som har sex med X, hadde vel ikke problemer med sexen i forholdet, det var vel stort sett andre ting som gjorde at det ble slutt...

Nå lever jeg vel i det du HI kaller sølibat:) Men kondomeriet er en god ting;)

Skrevet

Nei, TOTALT uaktuelt!! :) Forholdet med barnefaren fungerte så dårlig at jeg nærmest er seksuelt vaksinert, hehe. Er nok 2 år siden sist, og jeg har overhodet ikke noe behov for å ha sex med det første.

Når det er sagt, hadde jeg et slikt forhold med en eks før jeg ble mor. Det endte med at han ble veldig såret. Det var selvsagt ikke noe kjekt... Men men. Kanskje det fungerer for noen.

Skrevet

Ja, jeg hadde sex med eksen etter at vi skilte lag. Da jeg etterhvert fikk interesse for andre menn ble det bråk gitt. Han hadde jo selvfølgelig trodd det skulle ordne seg, til tross for at vi hadde vært heeeelt enige om at dette dreide seg kun om sex.

Min erfaring (etter sikkert ti kjærester), er at når det er slutt, så bør det være slutt på sex også. Det er som regel en av partene som legger mer i det enn sex.

Skrevet

Nei jeg har ikke sex med noen!!!:(:(:(

Skrevet

Jeg hadde sex med xen... og det endte i en ny graviditet... jada... Så nå er jeg alene med 2 små bare fordi jeg ikke klarte å styre meg... jaja.. men så er det verdens fineste barn da. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...