Gå til innhold

Lei av å ha unger rundt meg hele tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare være i frde i fem minutter, liksom...kanskje gå på do alene, uten unger som står og dundrer på døra...Jeg er alene med de nesten hele tida pga en far som jobber borte..kjenner likso at jeg er fed-up nå, det er jo ikke ungenes skyld, men jeg tar det ut på dem. Flere som hardet sånn av og til? jeg aghr bare lyst å hyle høyt: Leave me alone!!!!!!!! Five minutes, please!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, men ikke så ofte heldigvis.... Har en mann som er mye til stede og kan avlaste litt.....

Men det er forskjell på mamma og pappa- de kryper oppetter meg hele tiden, mens pappa'n får sitte i fred og ro både på do og foran dataen....

Det er viktig med litt ME-time ja.... Men i jenter er ikke så flinke å kreve det da... Vet jo hvem det går utover.- barna... Men det gagner ingen å ha en mamma på bristepunktet!

Kan ikke du få noen andre enn mannen til å avlaste deg da? Vi prøver å avlaste hverandre i nabolaget, men jeg vet det er skikkelig "kjedelig" å be om hjelp. Derfor prøver vi å bytte på.. Og noen ganger er barna lettere å ha med å gjøre når vi har besøk- for da har de noe å gjøre på....

Lykke til iallefall!

Skrevet

huffda, høres ikke noe morsomt ut og føle det sånn.. men de er jo bare barn...

Skrevet

KJenner til den der ja! Drittlei enkelte dager jeg også...spesiellt når samboeren har vært borte ei uke..luksus å få drite i fred faktisk!

Så dette med mannfolk som jobber borte er vi flere om...når han ikke hjemme før over Påske...ÆSJ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...