nickoline og supermann Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 lurer litt på å kjøpe meg stekepanna som de har tilbud på hos til bords.
silje-Thea 010108;) Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 jeg har to kjeler..men er vel flere typer av de jamie oliver kjelene/pannene... så vet ikke hvem du mener..mine er grå og veldig tunge... men elsker de mer enn noen andre kjeler jeg har de er såååå lette å rengjøre altså
nickoline og supermann Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 den var litt kraftig og tung. tykk bunn tror jeg... må ha meg ny panne og kjeler når jeg flytter snart. fikk nye av svigerfar til jul, men de får vel pappan beholde. så da har jeg kun en høyang og en liten nille kjele. panna har vi også fått av svigerfar. blir jaggu dyrt dette her.
Regnbuens barn™ . Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har to stekepanner av det merket, veldig fornøyde!
Gemini77 Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har en stekepanne, og er VELDIG fornøyd. Mye bedre enn noen andre jeg har hatt. Veldig lett å vaske også!
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 VELDIG fornøyd med både kjeler og panne! Veldig lette å rengjøre også
nickoline og supermann Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2008 da blir det nok en slik til uka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå