Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 ...det gjør så vondt to måneder siden jeg fødte, men føler meg helt mos der nede. Det er jo så kjipt, for vi har jo begge så lyst... Når begynte dere å ha sex igjen etter fødselen?
lolitalempica Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Det er nesten 5 mnd siden jeg fødte og vi er nett så vidt begynt å ha sex igjen. Bruk GOD tid og MYE glidemiddel:) Vær flink med knipe øvelser, da strekker vevet seg og du blir mer tøyelig. Men ta det piano og ikke stress, da kan d gjøre vondt værre!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Vi hadde sex etter tre uker og det gikk veldig fint.. Men det er jo så individuelt, hadde en veldig fin fødsel og følte meg "normal" der nede kort tid etter. Det er vel ikke stort annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp, lykke til da! Det ordner seg sikkert snart:)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Her var det vondt de første gangene, men nå er det ikke vondt i det hele tatt. Det hjelper å ha sex for å strekke vevet tror jeg.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Gikk vel nesten 4 mnd. Var som deg helt mos og i tillegg var jeg mye syk, så da fristet det ikke så veldig ;-)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Nå er mini 3,5 mnd og jeg har ennå ikke gjort det. har prøvd men det var vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå