kikki12-3 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Var inne på denne siden for første gang i går og satt og leste til langt utover kvelden. Og det slo meg at jeg er jo ikke alene om å være helt tullette når det gjelder tester og det å kjenne etter graviditet. Mannen min og jeg har bestemt oss for å prøve å få nr 3 og denne måneden var første forsøk, noe som ikke endte i klaff. Men jeg har vært helt tullette hele mnd, tatt tester lenge før mensen skulle komme og følt og trodd at jeg var gravid. Og ble så lettet når jeg skjønte at det er fler av oss. Takk alle dere her inne som er som meg og lykke til allesammen.....
Gokkel 15pp Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Ja grav-testprodusenter tjener godt på oss her inne. Jeg også svir av tester i fleng. Hvorfor er det så vanskelig å bare la de ligge. Jeg for min del har såpass stabile sykluser at jeg vet nesten på dagen når TR kommer, så jeg kunne jo ventet til TR eventuelt har uteblitt, men dette har jeg ikke klart på snart ett år. Sukk.
flypapir Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Hehe.. Du høres heeelt normal ut! Her har jeg testet i hytt og pine hver pp! Er utrolig glad for at det finnes billige tester, hvis ikke ville det blitt en dyr affære...
Gokkel 15pp Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Jeg trøster meg med det at testene ikke er så dyre. Og at dette er en av de få tingene jeg får adrenalinkikk av i disse dager. Det er billig, men dog kort spenning. Blir jo alltid superskuffet etterpå.
Serephina Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Jeg blir også glad for å høre at det er flere enn meg. Jeg blir helt sprø av å gå å kjenne etter symptomer og tenke, føle og tro. Ukene mellom EL og nå (ikm i morgen) føler jeg nesten at jeg har gått i min egen lille verden. Testet negativt i dag også, snufs. Begynte testingen allerede på fredag.
Gokkel 15pp Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har IKM på tirsdag eller onsdag i uke 11. Tok en test i går som seff var negativ. Nå har mannen min gjemt alle testene mine (var bare 2 igjen da) og jeg leter desperat men kan ikke finne dem noen steder. Var ikke så glad for det i dag morres, men nå i kveld synes jeg det var bra gjort av han. Skal bli spennende å se humøret i morgen tidlig. Mannen min sier også at jeg skal få de tilbake i helga, altså neste hleg, for da bør det jo være greit å teste om ikke TR har kommet. Dette blir en laaaaaang uke. Hmm skal jeg en tur innom apoteket i morgen da tru......
kikki12-3 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2008 He he, lo godt av det du skrev, men det var jo slett ikke dumt av mannen din å gjemme testene:) Vi er nok litt små "gale" når det gjelder testing, litt mer enn vi egentlig trenger å være, men det er jo sååååå fryktelig spennende:)
Gokkel 15pp Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Uff ulidelig dette. Ingen TR enda, og jeg har ikke funnet igjen testene mine heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå