Gå til innhold

HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi vesker fra øynene. Det har ikke skjedd før, hun bare våknet med nesten sammenklistrede øyne. Gulaktig gugge. Det har kommet litt jevnlig iløpet av dagen, men små mengder. Hun har også vært snørrete de siste to ukene, men ikke redusert eller på noen måte.

Noen som vet hva dette er? Øyekatar?

Planlegger legetur med henne, men venter til mandag dersom det ikke kan forverre ting. Foreløbig vasker jeg bare med vann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øyekatarr

vask med vann, eller morsmelk (vet ikke hvor gammel hun er) Kontakt lege hvis det blir verre, for det klør noe forferdelig på disse små

Skrevet

Hun er 14 mnd, men jeg ammer enda. Morsmelk burde jeg jo nesten kommet på selv, men det gjorde jeg altså ikke. hehe.

Trenger hun lege, eller går det over med vann og melk?

Skrevet

Og hva kommer det av?

Skrevet

Går hun i barnehage? Der får hun ikke komme før hun har startet behandling.

De strides litt i forhold til behandling på dette. Noen ganger kan det være virus, andre ganger bakterier. Stort sett får man behandling. Her var det så mye i barnehagen, at de krevde dyrking av pusset, og ingen fikk behandling før de hadde påvist bakterier. Hadde nok tatt en tur til legen, han lille vår ble veldig urolig om natta, det klødde sånn

Skrevet

Hun går ikke i barnehage nei, men er hos dagmamma sammen med to gutter. Hun er så langt ikke urolig eller plaget hverken på dagtid eller på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...