Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Hei. Jeg las innlegget lengre nede angående amme-bhåer.. Jeg lurer bare på om dere som har barn fra før, som evt har små pupper, hvordan var ammingen for dere? Jeg hører folk sier at størrelsen ikke betyr noe, men jeg er bekymret for at jeg ikke skal få d til.. Jeg bruker selv 70b i størrelse. puppene mine har ikke vokst noe særlig siden jeg ble gravid. og jeg bruker derfor de samme behåene. Er i uke 31 nå.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Jeg har små pupper, og ammet mitt første barn i to år. Størrelsen har ikke mye å si, men faktisk ser man oftere ammeproblemer hos dem med veldig store bryst, så det skal du ikke bekymre deg for. Dessuten kommer puppene dine til å bli større når de får melk. Er bare noen veldig få prosent som ikke får nok melk, så det er ikke noe du trenger å tenke på. Men amming er ofte ikke noen dans på roser den første tiden, krever både tålmodighet og innsats. Er absolutt verdt det altså!! Lykke til =D
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 jegbruker 75 a når jeg ikke er gravid eller ammer.Går opp til 75 b i ammeperiofden.Jeg ammet i 17 mnd første gang.Så størrelsen har ikke noe å si.Det kommer mere an på brystknoppene og om babyen suger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå