snart mor til 3 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Beklager å plage dere med dette jenter,men nå har jeg sett sååå mange ganger andre som har skrevet at det endelig var deres tur til at det var 100 dager igjen..så jeg er nødt til å skrike ut litt jeg og nå..hehe... ER ENDELIG KUN 100 DAGER IGJEN NÅÅÅÅ!!!! husker første gang jeg skrev under på et "hvor mange dager har dere igjen idag da jenter" innlegg... de fleste lå langt under hundre..selv måtte jeg skrive over 200... så det er herlig å ha nådd denne dagen..nå merker man at dagene faktisk har gådd... kjenner mer og mer liv hver dag nå..til og med blitt holdt våken en hel natt pga sparkingen... er sykt igrunn det å ligge å kjenne noe som spreller i magen...rart at kroppen er laget slik at jeg tåler det..inni magen ligger ei lita pia osm sparker og slår alt hun klarer..og her ute sitter jeg og smiler av det..hehe...
sekstisjuer Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Velkommen etter. Jeg har 98 dager igjen i dag. Lykke til videre.
snart mor til 3 Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2008 tusen takk nå blir det vel litt mer aktiv nedtelling kanskje.. eller ikke..hehe.. men er arti å ha kommet så langt ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå