delphi76 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Har vært innom hær noen ganga og lest ka dokker har skrevet Fikk lyst til å si hei og vær en av dokker gravide hær inne Har termin ca 2 nov. Har ei jente på 8 år og en gutt på 6 år fra før, så dette bli spennanes. Har glemt mye fra de to forrige svangerskapan.. føles som vældi længe sia!!!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Heisann og gratulerer så mye!! Du høres ut som en nordlending...... Hvor kommer du fra? Ellers så er jeg inne i min siste uke her på 1 trimester.Venter min nr.5 i slutten av september.... Mye greie folk her inne. Greit å dele erfaringer og slikt.. Her er både matnyttige og ikke riktig så matnyttige tips... ) Lykke til!!
villemo* Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Hei og gratulerer! Jeg venter også nummer 3, med termin 31 oktober. Mine er 9 og 3, så det er ikke fullt så lenge siden jeg var gravid sist, men det er like spennende hver gang. Jeg føler at mange syns at fleregangsfødende skal kunne det meste og ikke være tullete, men det er altså jeg. Ingen svangerskap er like, og jeg tillater meg å stille like mange spørsmål som en førstegangsfødende. I tillegg er det så rart, for jeg syns ting forandrer seg fra gang til gang med hva man kan og ikke kan spise, gjøre osv... I morgen skal jeg til min første ul, og er kjempe nervøs....
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Hei og velkommen, jeg venter også nr 3 men er endel kortere siden jeg gikk gravid sist, har ei på snart 3,5 og ei som blir 2 til sommern:)Men ingen svangerskap er like, synes det er "nesten" like spennende nå ,hehe...mye man lurer på uansett gitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå