Hege & lille Hannah <3 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Nå er det litt over 8 uker siden fødselen. Fikk mens tilbake etter ca fire uker. Nå har jeg min tredje mens på fire uker! Er dette normalt?? Ikke bare småblødninger, men menstruasjon akkurat slik den var før. Flere som har opplevd dette? Burde jeg oppsøke gynekolog?
Noddy78, en av hver! Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Hei, jeg har opplevd det samme. Blødde først i 8 uker(renselse)så på 14 dager hadde jeg to blødninger(desember), januar hadde jeg tre blødninger, februar hadde jeg bare en og venter nå mens i helgen. Har vært hos gyn pga mye vondt 'der nede', men ingenting galt, bare muskulært visstnok. Hun sa det var helt vanlig, men hvis du bekymrer deg(som jeg gjorde)ta deg en tur så du får bekreftet at alt er ok! Lykke til!
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 Takk for svar Ja jeg tror nok jeg må få sjekka... Selv om det kanskje ikke er noe galt, er det veldig greit å få det bekreftet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå